Systeem is hersteld van ernstige fout?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Helende Roos

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2007
Berichten
5
[I]De vraag is opgelost, vast niet, misschien niet op de juiste manier: computer een paar keer aan en uit en toen werd er een schijfcontrole uitgevoerd en daarna was het opgelost. Als het een virus was??? Ik heb AVG virus controle is dat dan niet voldpende[/I]BCCode: 19

BCP1 : 00000020 BCP2 : E45AFC50 BCP3 : E45AFCB8 BCP4 : 0COD040F OSver : 5 _ 1 _ 2600 SP: 2 _ 0 Product 768 _ 1


c:\document~1\Janwarin\locals~1\Temp\WER9998.dir00\Mini091707.01.dmp

c:\document~1\Janwarin\locals~1\Temp\WER9998.dir00\sysdata.xml

Wat betekend dit?
 
Laatst bewerkt:
Hoi ! :) Je wilt graag weten wat dit betekent ? Het kan, met wat geluk heel eenvoudig zijn : Je geeft die hele reeks gewoon in bij Google. Met wat geluk zie je al heel wat, en mogelijk ook uitleg erover. Je vindt zonder meer wel een site waar de zaak ook uitvoerig toegelicht staat. Mocht het niet lukken omdat het bv zeer zeldzaam is, dan geef je een deel v d reeks in, wie weet wat er dan nog uit de bus komt ?

Suc6 ! Gr. Leon25 :cool:
 
Zet eerst eens in de geavanceerde opties in systeem, configuratiescherm, bij de opstart en herstelinstellingen de computer automatisch opnieuw opstarten eens uit, dan krijg je een blauw scherm met een foutcode, als de comp vastslaat, uitgaat of reboot, en zet die hier eens neer.

Ook in te stellen, bij een opstart, door F8 in te toetsen in/na het biosbootscreen, en dan voor de optie te kiezen, "automatisch opnieuw opstarten bij een systeemcrash uitschakelen".
 
bericht voor Lange Pier oversysteemfout

Zet eerst eens in de geavanceerde opties in systeem, configuratiescherm, bij de opstart en herstelinstellingen de computer automatisch opnieuw opstarten eens uit, dan krijg je een blauw scherm met een foutcode, als de comp vastslaat, uitgaat of reboot, en zet die hier eens neer.

Ook in te stellen, bij een opstart, door F8 in te toetsen in/na het biosbootscreen, en dan voor de optie te kiezen, "automatisch opnieuw opstarten bij een systeemcrash uitschakelen".

Kan het zijn dat de harde schijf aan het kapot gaan is? Kan ik dan geen probleem krijgen als ik deze optie uitzet?
 
Als je die optie uitzet krijg je een BSOD die blijft staan met een foutmelding, wat juist de bedoeling is.

Enne, welke problemen? volgens mij heb je die al.:rolleyes:
 
Als je die optie uitzet krijg je een BSOD die blijft staan met een foutmelding, wat juist de bedoeling is.

Enne, welke problemen? volgens mij heb je die al.:rolleyes:
Hoe kan ik dan daarna de computer weer opstarten? Kun je mij daar dan ook bij helpen? Of kan ik die optie dan weer aanzetten?
IK HEB ER DUS ECHT GEEN VERSTAND VAN, KUN JE MIJ DAN OOK NOG HELPEN?
MVG De Helende Roos
 
Hoe kan ik dan daarna de computer weer opstarten? Kun je mij daar dan ook bij helpen? Of kan ik die optie dan weer aanzetten?
IK HEB ER DUS ECHT GEEN VERSTAND VAN, KUN JE MIJ DAN OOK NOG HELPEN?
MVG De Helende Roos

Wat is het Biosbootscreen? Is dat het blauwe scherem, met allemaal witte letters/woorden? De probleem computer moet ik namelijk aanzetten, dit is een andere computer
mvg DHR
 
Je kunt het vanuit windows zo zetten en in het windows opstartmenu, d.m.v. F5 of F8, je dient die foutcode in een "Blue Screen Of Death", een BSOD dus, eerst te genereren en hier neer te zetten, kunnen we iets meer mee.
 
BCCode 19 is opgelost

IK WEET NIET WAAR IK HET MOET MELDEN,MAAR HET PROBLEEM IS OPGELOST


BCP1 : 00000020 BCP2 : E45AFC50 BCP3 : E45AFCB8 BCP4 : 0COD040F OSver : 5 _ 1 _ 2600 SP: 2 _ 0 Product 768 _ 1


c:\document~1\Janwarin\locals~1\Temp\WER9998.dir00\Mini091707.01.dmp

c:\document~1\Janwarin\locals~1\Temp\WER9998.dir00\sysdata.xml

Wat betekend dit?[/QUOTE]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
rechts onder,vraag is opgelost

en vermeld even hoe het opgelost is,kunnen anderen ook iets aan hebben.
 
BCcode : 19 enz

Heb op dit moment het probleem dat mijn PC enkele malen per dag spontaan opstart en deze foutcode BCcode :19 BPC1: 00000020 enz geeft.
Helaas heeft de vorige klaagster de oplossing niet vermeld.
 
de negende maand van het haar 2007 was de laatste berichtgeveing hier.
probleem is als opgelost zet.
om dit nu te kicken.......
stel even een eigen vraag met je probleem.
deze gaat op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan