Systeem Kast Beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkCloud4U

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2005
Hallo iedereen,

Ik heb een probleem, Mijn vriend heeft een pc gekocht met 3 gzh en egt een top pc maar 1 probleem is:

Hij kan de kast niet openen omdat de garantie er dan af gaat omdat er een beveiliging stikker/lijm op zit.
Weet iemand hoe dit ongedaan kan worden gemaakt zonder dat de garantie verloopt of zo?

Alvast Bedankt

wat wil je ongedaan maken.
Het is simpel als de verkoper zegt dat hij geen garantie meer geeft als de kast geopent is dan is dit gewoon zo. Als je dan eventueel iets wil bijsteken in de kast bv.. een grotere hd dan moet je naar de verkoper gaan die geld gaat vragen voor de installatie.

Dus hij er is geen enkel manier om de beveilings sticker eraf te halen zonder dat de verkoper het merkt>?

jawel hoor er is in de handel sticker en lijm verwijderaar.
dat er even opspuiten en je bent de sticker kwijt.

maar waarom wil je de sticker er afhalen.
Moet er iets bij in komen, dan is het gewoon sticker verbreken en installeren.
Die garantie sticker zegt niks hoor.
Er zit minimaal garantie op van 1 jaar.

Helaas gaat dat niet lukken. Die stickers zijn meestal iets ingesneden, zodat als je hem verwijderd de sticker altijd stuk gaat.

Welke garantie is dan weg.
Die van de systeemkast ja dat klopt.
de onderdelen die er in zitten hebben een fabrieksgarantie en die kan een leverancier niet om zeep helpen met een stickertje.

uhm

dat zal leuk zijn jongens....:D

Kan je zelf geen kaart of andere dingen er in zetten dan de verkoper?

Dacht het niet...:D

je kunt ook gewoon met een schoonmaak middel de kast gaan poetse , tot dat de sticker vervaagd is, en dan kun je altijd zeggen tegen de verkoper, ey niet mij schuld dat jullie stickertjes niet tegen schonenmaken kunnen.

Idee maybe

je kunt met bijvoorbeeld everest of een ander programma zien wat er in de pc zit zonder de kast open te maken

Kan hij dan zeg maar gewoon de zijkant van de kast opnedoen?
zonder dat de garantie van de onderdelen weggaat?>

Geplaatst door puppie
Welke garantie is dan weg.
Die van de systeemkast ja dat klopt.
de onderdelen die er in zitten hebben een fabrieksgarantie en die kan een leverancier niet om zeep helpen met een stickertje.

Dit verhaal Klopt helemaal.
Behalve als de Leverancier van het Desbetreffende apparaat dat op de in zijn algemene voorwaarden heeft staan. (Voorbeeld Alternate)

als het is zoals crash zegd dat de sticker soms ingesneden is
anders zou ik zeggen met een haardroger
zodat de lijm warm word dan krijg je hem gemakkelijk los

Ik,zou de voorwaarden van de leverancier eens doorlezen, op de losse onderdelen blijft de fabrikant verantwoordelijk voor de garantie. Echter kan het wel zo zijn dat door middel van het verbreken van de zegel de leverancier niet meer productaansprakelijk is. En dan kan het wel eens moeilijk worden om je recht te halen.

Groeten Oossie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan