Systeem klok

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pablo87

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2007
hallo, ik heb een vraagje over de systeem klok
hij geeft nu 5:06 aan dat hoort toch 17:06 te zijnn
weet iemand hoe ik dit kan oplossen
ik heb windows al opnieuw geinstalleert
iemand met suggesties?

gr

Wat is je tijd in de bios? Ik zou eerst die gelijk zetten. Wat je ook kan doen is dubbel klikken op klok op de taakbalk en dan de goede regio aan geven. Dan zit je al in de buurt. Of is dit niet het probleem?

Wat is je tijd in de bios? Ik zou eerst die gelijk zetten. Wat je ook kan doen is dubbel klikken op klok op de taakbalk en dan de goede regio aan geven. Dan zit je al in de buurt. Of is dit niet het probleem?
hoe krijg ik de tijd te zien in de bios? dat heb ik al gedaan de regio kiezen;)

Ok, ga in de bios. Das bij het opstarten (dus als je de pc aanzet) op een knop op je toetsenbord (F12, F2, Del, Esc, meestal staat het wel op het scherm). Daarna kom je bij je hoofdscherm. Als je even door wat menu's heen gaat, kom je vanzelf op een punt waar de tijd staat. Aanpassen en save and exit. Elke bios is anders, maar als je een kant en klare pc hebt (dus een Dell, Acer, HP etc), is de bios vaak niet ingewikkeld en heeft het maar enkele opties.

Ok, ga in de bios. Das bij het opstarten (dus als je de pc aanzet) op een knop op je toetsenbord (F12, F2, Del, Esc, meestal staat het wel op het scherm). Daarna kom je bij je hoofdscherm. Als je even door wat menu's heen gaat, kom je vanzelf op een punt waar de tijd staat. Aanpassen en save and exit. Elke bios is anders, maar als je een kant en klare pc hebt (dus een Dell, Acer, HP etc), is de bios vaak niet ingewikkeld en heeft het maar enkele opties.
okee in de bios kwam ik;)
die klok loopt normaal:confused:
nu snapt ik het echt niet meer
ik draai Avira Premuim Security Suite 9
kan het zijn dat die iets blokkeert?

Ga naar Configuratiescherm
Kies voor Klok, Taal en Regio
Kies voor De indeling voor tijd, datum en getallen wijzigen

Daar kun je instellen hoe het weergegeven wordt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug