Systeem kopen! maar?

• Onderwerp starter Onderwerp starter eno
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eno

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2004
ik wil deze pc gaan kopen vanaovnd, maar ik wil weten is dit het waard voor € 500,- alleen de kast. 2e hands half jaar oud beweert de eigenaar.

en waar moet ik eventueel op letten?

Behiusing : ThermalTake Tsunami
http://www.thermaltake.com/xaserCase/tsunami/bna/bna.htm

Voeding : Topower 520 Watt
http://www.navada.com.au/shop/itemDetail.dbm?id=PSUTP520

Moederbord : Asus P5ND2-SLI-DEL
http://nl.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=11&l3=227&model=485&modelmenu=1

CPU : Pentium 4 Prosessor 660 ( 3.6 Ghz ) 2Mb Cach

RAM : 1GB DDR2 Corsair XMS2 CM2X1024-5400C4 675 MHZ

H.D.D : Maxtor Maxplus 11 200Gb Sata

VGA : ASUS Extreme AX850 Series 512 Mb
http://nl.asus.com/products4.aspx?l1=2&l2=8&l3=0&model=384&modelmenu=1

Kartlezer : Apacer 15 in 1

DVD : NEC DVD_RW ND-4550A

F.D.D : Sony Floppydisk Drive 3.5"

is hij al in elkaar gezet?

vraag naar de bonnetjes van de losse onderdelen.

heb je recht op.

als die andere onderdelen nieuw zouden zijn heb je hoogst waarschijnlijk ook nog 2 jaar garantie.

Neem aan dat je hem koopt?wel eerst zelf zien dat alles er aan werkt

ja hij is al in elkaar gezet. ik krijg hem werekend te zien.

bon heef thij niet, zegt hij omdat hij via de bedrijf het heeft gedaan zo iets dan, maar dat ik wel garantie heb bij asus als er iets kapot gaat, dat staat het zeg maar op zijn naam. kan dat

ik zie net dat die moederbord alleen 939 ondersteund dit is intel is tog andere socket dan die van de amd toch.

ja hij is al in elkaar gezet. ik krijg hem werekend te zien.

bon heef thij niet, zegt hij omdat hij via de bedrijf het heeft gedaan zo iets dan, maar dat ik wel garantie heb bij asus als er iets kapot gaat, dat staat het zeg maar op zijn naam. kan dat

Dan moet hij daar gegevens van hebben,anders geloof ik dat niet

ik zie net dat die moederbord alleen 939 ondersteund dit is intel is tog andere socket dan die van de amd toch.

waar zie je dat het een 939 socket is?

lijkt me sterk ik zie overal intel staan.

hallo over dat socktet klopt wel, mijn fout zag het verkeerd. van dere moederbord had ik voor me.

hij heeft wel papieren zegt hij , maar kan ze nie aan mij geven zegt hij omdat zijn bedrijf eropstaat en zo

Mobo is socket 775

mobo nieuw 190€
processor nieuw zeker nog 300€
videokaart nieuw 200€
geheugen nieuw 150€

Van de vrachtwagen gevallen denk ik dan. :o Zeker als er geen bonnen zijn.

die prijzen zijn wel extreem hor. ik wee nie naar welke winkel jij gaat maar alleen dat geheugen komt al niet boven de 120 euries en dat moederbord is ook nog geen 150 en dat die CPU nog 300 is vraag ik me af (geef mij maar amd) het is geen conroe hor:p

maar ik ben niet zo thuis met prijzen en produkten maar tja. ik ben er zelf altijd nog voor om zelf de onderdlen te kopen en zlf te bouwen of voor 50 euries te laten bouwen met 2 jaar garantie.

hallo over dat socktet klopt wel, mijn fout zag het verkeerd. van dere moederbord had ik voor me.

hij heeft wel papieren zegt hij , maar kan ze nie aan mij geven zegt hij omdat zijn bedrijf eropstaat en zo

onzin staat heus geen pincode op.

vraag dan om een kopie .

maar ik zou het niet doen denk ik als die man zo zijkt over de papieren alleen al dan dnk ik dat als er iets kappot is hij helemaal ............:evil:

j snpt wel.

het is 2e hands pc 500 euro is geen mis geld vind ik pc is half jaar oud

hij zegty wel dat hij bereid is een papier te tekenen dat hij het aan mij heeft verkocht? dat is wel goed. tog

weten is dit het waard voor € 500,- alleen de kast. 2e hands half jaar oud beweert de eigenaar.

oh ik dacht dat alleen de behuizing maar 2e hands was maar de inbouw nieuw.

nee dan is die 500 euro wel normaal.

tja ik zou wel vragen hoelang er nog garantie opzit en waarom hij hem weg doet.
maar dat hij zo'n papier wil tekenen dat hij hem aan jou heeft verkocht is wel positief

ja dat vind ik ook dat is positief,

ik ga erheen en draai everest kijken of alles klopt en als goed werkt kopen toch

als ik nu die pc koop. kan ik zeg maar mijn HD eruit halen en die in die pc stoppen,
hmzz word moleijk dat is sada ik heb ata he

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan