Systeem niet op standby

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivopoelen

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2002
Hallo,

Sinds kort heb ik een laptop, pentium 4-2,6GHz met 512 mb geheugen. Nu komt er een foutmelding als ik het scherm dicht klap, waarna hij in de standby-modus zou moeten gaan. In het venster komt te staan:

Het stuurprogramma voor het standaardtoetsenbord (101/102 toetsen) of microsoft natural PS/2-toetsenbord-apparaat is er de oorzaak van dat de computer niet in de modus Stand-by kan worden gezet. Sluit alle toepassingen en probeer het opnieuw. Als het probleem blijft bestaan, hebt u mogelijk een bijgewerkte versie van het stuurprogramma nodig.

Heeft iemand misschien een oplossing voor dit probleem, of al een bijgewerkte versie van het stuurprogramma....

Mvg Ivo

Zou het mooi zo laten en er niets aan doen. Nog steeds is het zo dat computers die regelmatig in de standby worden gezet na verloop van tijd daar niet meer uit te krijgen zijn. Het enige wat dan rest is een nieuwe installatie. Dat hoeft niet voor elke pc te gelden (is afhankelijk van de configuratie) maar het komt mijn inziens teveel voor. Ik adviseer daarom altijd aan mensen om de standby niet te gebruiken. Vroeg of laat gaat het fout met alle ellende vandien.

Geplaatst door Frederik
Zou het mooi zo laten en er niets aan doen. Nog steeds is het zo dat computers die regelmatig in de standby worden gezet na verloop van tijd daar niet meer uit te krijgen zijn. Het enige wat dan rest is een nieuwe installatie. Dat hoeft niet voor elke pc te gelden (is afhankelijk van de configuratie) maar het komt mijn inziens teveel voor. Ik adviseer daarom altijd aan mensen om de standby niet te gebruiken. Vroeg of laat gaat het fout met alle ellende vandien.

Als dat het geval is, heb je te maken met een "ziek" systeem. Dan is er toch wel wat meer aan de hand.
Het advies om standby niet te gebruiken is echt grote onzin. Ik gebruik het al jaren, en het gaat nooit fout. Wat is trouwens te veel? Heb je dat gemeten? En zo ja, met hoeveel PC's?:eek:

Groetjes,
Bennie

Hallo,

Ik heb via de support-site van Dell het touchpad opnieuw geinstalleerd. De foutmelding verschijnt echter nog steeds, het heeft dus niet geholpen.

Is er nog een andere oplossing?

Alvast bedankt,

Ivo

Is de MS-link op jouw van toepassing? Daar hoor ik je niet over.

Groetjes,
Bennie

Als de pc in de stanby gaat (maar daar dus blijft hangen) druk dan éénmalig op de spatiebalk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan