systeem sluit af

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
ik krijg steedts de melding NT AUTHORITY/SYSTEEM sluit het systeem af wat kan dit zijn?
e de waele
( mijn comp is weg geweest voor repatatie van virussen en alles zou goed moeten zijn nee dus)
 
Probeer dit even>>U moet er eerst voor zorgen dat het systeem niet automatisch wordt afgesloten, dit kunt u als volgt doen:

Als u gebruik maakt van Windows XP kunt u gebruik maken van het commando Shutdown -a. Klik op Start -> Uitvoeren en voer het commando in gevolgd door enter of OK. U kunt het afsluiten ook vertragen door de systeem tijd terug te zetten als het afsluitbericht in beeld verschijnt. Dit is vooral handig bij Windows NT/2000 installaties, waar niet het shutdown commando aanwezig is
 
Bij die melding die je krijgt staat nog iets. Daaruit kunnen we afleiden of het om Sasser of Blaster gaat. Ik meen dat het tegenwoordig bijna altijd om Sasser gaat.

Heb je SP2 al geinstalleerd? Meestal is het virus er dan ook gelijk uit.

In die links van Raymond Bos staat ook beschreven hoe je het virus moet verwijderen.

Heb die die al doorgelezen??
 
Ik heb de virusscaner kasperski er op gezet en deze laten scannen en wel het probleem was opgelost.
Ik heb trouwens nog iets opgelost.
ik werk in wix xp als ik op het bureaublad klik op help.
en ik klik dan boven aan de werkbalk op index dan zag ik alleen een wit venster zonder tekst.
ik heb toen win opdate gedraaid en het probleem was weg
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan