Systeem start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beepjuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Berichten
1
Ik heb ook zoiets geloof ik

Hallo allemaal,

Volgens mij heb ik ook zo'n soort probleem. Van de ene dag op de andere wilde het systeem niet meer opstarten. Het enige dat ik gedaan heb is een fan monteren. Lampje moederbord brandt nog, piepen doet ie niet. Ik heb het hele ding leeg gehad, in een andere (nieuwe) kast gemonteerd, een ander moederbord erin met een ander processor (in de oude kast), het werkt allemaal niet.

Ook ander geheugen geprobeerd, alles eruit enz. Zelfs de voedingskabel vervangen. Ik heb toch het gevoel dat er misschien op 1 of andere manier ergens sluiting zit, maar waar? En blijkbaar maak ik met dat andere bord en die andere kast+voeding dezelfde fout.

Het leek een paar weken geleden goed te gaan, met alleen videokaart erin deed ie ineens weer wat. Toen ik ermee verder ging was ie weer wijlen.

Dat andere moederbord werkte altijd wel gewoon. Heel vreemd, het is me eigenlijk nog nooit gebeurd dat ik de oorzaak van een hardwareprobleem niet heb kunnen vinden, maar het gaat nu wel aardig die kant op. Ik heb de neiging een ander moederbord aan te schaffen, maar ik vraag me af of dat het probleem werkelijk is aangezien een andere in dezelfde kast ook niet functioneert.

Iemand een idee?

Ik denk overigens dat het vermelden van de systeempecs weinig nut heeft, aangezien het met 2 totaal verschillende moederborden en kasten-met-voeding misgaat. Ik kan eigenlijk alleen nog een ander stopcontact proberen, lijkt het wel...

Wie hier een oplossing voor heeft is geniaal, in mijn ogen.

Bedankt, en Seraph, ook sterkte ermee.


Groetjes, Beepjuh
 
Welkom op Helpmij.

Om dat je je vraag in de bestaand topic stelt, heb ik deze gesplitst en er een zelfstandig topic van gemaakt.
Het is namelijk niet gebruikelijk om een vraag in een bestaande vraag te stellen.
Succes met je probleem verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan