Systeem Start Opeens Opnieuw Op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvdhulst

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2008
Berichten
7
Hallo Allemaal,

Thuis heb ik een computer van een jaar of 6 oud en deze valt soms uit.
Het duurt soms heel lang voordat hij de harde schijf pakt en dan windows start. Soms loopt windows vast en dan reset ik hem even. Dan doet hij het wel gewoon.
Ik heb op een USB poort een dvd brander aangesloten, laatst stopte ik in een andere poort een USB stick en toen viel de computer uit. Waar heeft dit mee te maken.
Moet er een nieuwe voeding in van meer watt? Of moet er een nieuwe schijf ofzo in.

Graag wat antwoorden op deze vragen, dan kan ik mijn pc weer laten werken zoals hij hoort te werken.

Met vriendelijke groeten,

RvdHulst
 
Ik heb zulke problemen ook gehad...Houd je temperatuur in de gaten. Zet de kast eens open, kijk eens of dat werkt.
 
Daar zal het wel niet aan liggen, hij wordt niet te heet ofzo, maar valt uit als er een USB stick in word gestopt. Wat moet ik vervangen om dit te verhelpen?

RvdHulst
 
Ik heb de volgende gegevens van mijn voeding, kan ik hier gwn een ander voor kopen?
En zo ja welke dan?

Merk: FSP Group Inc., Fortron Source

Model No: FSP 300-60 ATV (PF)

Output: 300 W.


RvdHulst
 
Ja je kunt gewoon een nieuwe voeding kopen, maar als dat beestje 6 jaar oud is, is het wellicht verstandiger een nieuwe pc te kopen.
Denk trouwens ook niet dat het aan je voeding ligt.
 
Hallo Ronald,

Bedankt voor je reactie, waar denk je dat het dan aan ligt??

Met vriendelijke groeten,

Robbert van der Hulst
 
Het kunnen meerdere dingen zijn.. Zoals een SATA/IDE kabel die er niet helemaal goed in zit of slecht contact maakt, een harde schijf die op het punt van kapot gaan staat..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan