systeem start zelf op

Status
Niet open voor verdere reacties.

VERNON01

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2002
Berichten
58
Ik bezit een 2,4 Mhz computer met 512 Mb intern en een Gforce 4 kaart met 64 Mb. Mijn Probleem is dat midden in het spel : Collin mc rae rally 2.0 ineens de computer opnieuw opstart.
nu heb ik bij de opstart instellingen uitgevinkt dat de computer bij een systeemfout opnieuw opstart, maar daar haal ik de systeemfout er natuurlijk niet mee uit, de computer blijft dan gewoon vast staan. Hoe moet ik die systeemfouten voorkomen? het spel wat minder scherp zetten en mindere instellingen gebruiken ??

H E L P !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Krijg je dan ook een foutmelding? Zoja gaarne posten
 
nee, niet als de computer opstart en ook niet als hij "vast" blijft staan, maar omdat ik bij de opstartmogelijkheden zag staan dat bij een systeemfout de computer opnieuw moet opstarten denk ik dat er dan (door het intensieve} spel een systeemfout optreed
 
Haal dat vinkje eens weg. Dan krijg je een blauw scherm met een foutmelding en die gaarne posten
 
in de beide gevallen krijg ik geen foutmelding, alleen met ctr alt del krijg ik te zien dat het spel niet meer reageert
 
Al geprobeerd het spel te verwijderen en opnieuw te installeren?
 
Kan het misschien zijn dat de 64 Mb van je videokaart niet voldoende is en datdaarom het systeem vastloopt.
Test het eens uit door je hardwareversnelling omlaag te gooien en eventueel het aantal kleuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan