systeem toereikend???

Status
Niet open voor verdere reacties.

newdeep

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
Heb afgelopen week windows 7 geinstalleerd maar kwam er na een tijdje achter dat het grafisch niet in orde was.:(
Letters waren niet goed te lezen, website werden breder weergegeven , ronde vormen werden ovaal , sommige beeldschermopties waren geen opties enz.
Ik wil graag weten of mijn huidige systeem compatibel is.
Ik heb de ultimate versie en heb een schone installatie uitgevoerd.
Draaide eerst met windows XP(nu weer) met de volgende systeem specs.

specssysteem.png

Hallo,

heb je de geapste drivers ook geinstalleerd?

groetjes.

Nee...dat had ik niet...:)
Maar zo op het eerste gezicht voldoet het systeem wel?

Zo te zien wel. Je moet voor die uitgerekt websites waarschijnlijk je driver idd installeren, en de resolutie goed zetten. Daardoor kan je nu ook nog niet alles aanpassen ;).

Verwacht overigens ook geen wonderen, je hebt niet zo'n hele snelle pc. Lopen zou het echter wel moeten :)

Hoi !

Je graka is zonder meer te langzaam om AEro weer te geven (score 1 in Win 7, ben ik bang !

Vandaar mogelijk ook de vertekening die je beschrijft; Ultimate is zonder meer te zwaar bij deze kaart.
Geheugen houdt niet over, maar Win 7 draait er wel op, zeker als je voor de Starter-Editie gaat.
Mazar daar neem je geen Win 7 voor...

Draai de Win 7 Upgrade Advisor es, dan kun je zien wat die zegt.

http://www.microsoft.com/downloads/...FamilyID=1b544e90-7659-4bd9-9e51-2497c146af15

Greetz,

Harry.

Ik heb ook windows7 (64bit)op een gelijkwaardig systeem draaien en werkt prima.
Ook geen problemen met de monitor, ik denk dat je een driver probleem hebt.

Duidelijke taal Harry.:cool:
Heb de upgrade advisor gedraaid en ik balanceer een beetje op het randje.
Weet niet van welke versie ze uitgaan bij de advisor...denk dat de ultimate echt te zwaar is voor dit systeem.:confused:
bijgesloten een screenshot van de advisor

Bijlagen

• win.-upgrade-advisor.jpg
    win.-upgrade-advisor.jpg
    77,9 KB · Weergaven: 44
Hoi !

Zoals ik al dacht: je graka wordt een probleem !

Je kunt het oplossen door een goedkoop 2de hands kaartje op @Marktplaats te scoren: vorige week een ATi Radeon X800 voor 15 euri's gekocht.

Scoort toch bijna 5 in de Vista-rating (3 is voldoende voor AEro)

Wat betreft de scanner: je kunt rustig de Vista-drivers daarvan gebruiken en in de Vista-comptabiliteirs-modus installeren.

Greetz,

Harry.

P.S.: Wat @compres met een 64-bits OS op 'n systeem met dergelijke spec's denkt te bereiken is mij onduidelijk, maar er zit geen enkele snelheidswinst in, integendeel !

off topic
Ik wil er geen snelheid mee bereiken ik wilde voordelig door de bocht. Het was de enige voordelige windows7. Toen ik hem thuis had zag ik pas dat het een 64bit was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan