Systeem upgraden met videokaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter pfoe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel heb je ooit.. Die kan je inderdaad splitsen. Ik probeer het meteen uit.

edit: Nu lukt het wel. Monitor op videokaart aangesloten. Nu afwachten of dezelfde problemen beginnen.

Ja, het begint al!
Eindelijk weet ik waar het aan ligt!
Verdorie ik bestel die nieuwe kaart en dan kan ik eindelijk terug mijn pc gebruiken :)
1000 maal bedankt!

(Je begrijpt hoe belangrijk mijn pc voor me is? :p)

edit: Of wacht even nadenken.
Ik heb het nu getest met mijn monitor, de bijhorende kabel, mijn voeding en mijn videokaart.
Dan ben ik in principe nog niet helemaal zeker van mijn stuk hé.
De kabel kan ik wel testen, heb een andere voorhanden. De monitor had ik eerder al getest.
Kan het ook nog aan de voeding liggen?

edit 2: Ja zeg! Nu heb ik een ander probleem. Bij beide voedingen (met of zonder videokaart) geeft hij nu een unmountable_boot_volume fout bij het opstarten. Help!

edit 3: Opgelost met de windows xp-cd (chkdsk en fixboot). Oef!
Het kan dus in principe alleen maar de voeding of de videokaart zijn. Ik vermoed de videokaart. Of zou die unmountable_boot_volume fout in de woonkamerpc veroorzaakt zijn door de voeding van mijn pc? Misschien morgen nog eens proberen met mijn voeding. (Geen videokaart)

Waarschijnlijk ga ik dus die HD7870XT kopen. Die zet je waarschijnlijk niet anders in de pc dan de huidige kaart die ik heb?

edit 4:
Prima kaartje! Dacht bijna dat hij niet in de case zou passen, maar gelukkig zitten de connectoren voor de voeding opzij.
De problemen zijn helemaal voorbij en mijn systeem werkt zelfs een beetje stiller nu.

Bedankt voor jullie hulp!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan