systeem valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiel

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
Berichten
203
Zodra ik nero aanklik gaat de pc uit. Ook met andere dingen maar met nero direct. Als ik de foutmelding volg naar de ms site zegt deze een apparaatstuurprogramma fout. Hiervoor heb ik een andere brander aangeschaft maar het probleem lijkt wel erger. Alles is geupdate zelfs de firmware van de brander. Gisterenmiddag de gehele de brander gebruikt opeens dit probleem. Opnieuw starten helpt niet. Een nieuwe videokaart eringezet want die was het langzaamste van het systeem. Helpt niet. Hardware versnelling uitgezet, geen effect. Een tijdje geleden heb ik dit ook gehad en het was ook spontaan weer weg. Ik weet het niet meer, iemand een idee.

gr Wiel
 
Je praat over allerlei updates, maar heb je Nero zélf ook geupdate, eigenlijk?

Kijk in ieder geval in Logboeken (Start -> Uitvoeren -> eventvwr.exe) bij de secties Toepassing en Systeem. Probeer daar te achterhalen welke meldingen van het type Fout en Waarschuwing zijn ontstaan, en werk die weg door middel van onderzoek op (bijv.) Internet.

Tijs.
 
De fout wordt veroorzaakt door een apparaatstuurprogramma

Hartelijk dank dat u dit foutenrapport naar Microsoft hebt verzonden.

Samenvatting foutenrapport

Type fout : Windows-stopfout (er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode)
Is er een oplossing beschikbaar? : Nee (zie Volgende stappen)
Wat betekent deze fout? : Er heeft zich een fout voorgedaan in Windows die niet kan worden opgelost. U dient opnieuw op te starten
Oorzaak : Onbekend apparaatstuurprogramma
Computersymptomen : Er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode (bijvoorbeeld: 0x0000001E, KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED)
Wat kunt u nog meer doen? : Belangrijk: Blijf doorgaan met het verzenden van foutenrapporten zodat analytici bij Microsoft deze kunnen bestuderen en kunnen proberen de problemen zo snel mogelijk op te lossen

Informatie over deze fout die ik dan via de ms site krijg. In de logboeken staat altijd een system error. Het lijkt wel of dat de pc uitgaat als de dvd brander aangesproken wordt. Vanmorgen clone dvd geinstalleerd en die doet het zelfde. Als ik het prog aanklik, ploep pc uit zonder "hangen". Nero is de laatste versie gisteren opgehaald van hun site.

gr Wiel
 
Informatie over deze fout die ik dan via de ms site krijg. In de logboeken staat altijd een system error.

Waarom niet even de moeite genomen daar een schermafdruk van te maken en die aan je antwoord te hangen? ...

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan