systeem valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
Berichten
759
mijn collega had een P4 en die stopte om de 5 seconden ermee,ook hij had ook schijf problemen,en wilde er winxp op zetten maar alles lukte niet.ik heb toen de schijf geformatteerd xp erop gezet en het systeem nagekeken en bleek dat zijn videokaart kapot was, ik heb er een nieuwe in gezet en het systeem bleef goed draaien !! ,maar net kreeg ik een mail van hem dat hij hem thuis heeft aangesloten weer en dat de pc weer iedere keer ermee stopt !!waar moet ik nu nog aan denken wat dit zou kunnen zijn ! een vreemd verhaal.
 
pc valt uit

hoi en bedankt voor de reactie.mijn collega vertelde dat hij een klein fannetje ergens vanaf gehaald had omdat die niet draaide,ik heb het eens nagekeken op de site van zijn moederbord type(Gigabyte GA-8 SG800) daar zit de chipset met een plaatje erop waar op staat 8x !! ik denk dat het daarom is dat zijn pc na installeren van software te warm wordt en er mee stopt..zoals je al zij de temperatuur !!! wil je ook even kijken bij dat moederbord!om even mee te denken.het is de SiS 648**/ chipset .net naast de processsor.alvast bedankt .en alls dat zo is dan nog een goed coolertje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan