naat010
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 jun 2008
Hallo allemaal, ik ben een tijdje niet op Forum geweest. Alles liep lekker en andere mensen kon ik niet helpen.
Maar nu beste mensen heb ik een probleem! mij pc word ineens traag bij het opstarten en schijnt vooral bij het aanklikken van Afbeeldingen,of word documenten eventjes te moeten nadenken, ik ben dit niet gewend aangezien mij systeem altijd heerlijk snel is geweest en met de volgende specs die ik hieronder zal neer zetten zou ik niet verwachten dat hij traag moet opstarten.
Ik ruim iedere dag op met ccleaner,van binnen (de kast is van stof vrij,en temps zijn naar mij mening prima)ik draai windows xp home edition en heb kasparsky 2009 als antivirus. ik neem dan aan dat ik geen bugs. virussen of wat dan ook kan binnen hebben gehaald...wie kan mij helpen?
Het opstarten duur meer dan 1 minuut! en dit vind ik te veel voor mij systeem !
Specs:
Moederbord: Asus PK5
Chipset: Intel p31/P35
Processor: Intel Core 2 duo E6600@ 2400MHz
Fysiek geheugen: 2048MB(2x 1024 DDR2-SDRAM)
Videokaart: NVIDIA GeForce 8800 GTS
Harde schijf: 320 GB
Procesoor temp: 10 c
Moederbord: : 25c
Iemand enig idee wat er mis kan zijn?moet Hijacken?en zoja hoe dat ik dat?en vooral waar?
Bedankt alvast!
Maar nu beste mensen heb ik een probleem! mij pc word ineens traag bij het opstarten en schijnt vooral bij het aanklikken van Afbeeldingen,of word documenten eventjes te moeten nadenken, ik ben dit niet gewend aangezien mij systeem altijd heerlijk snel is geweest en met de volgende specs die ik hieronder zal neer zetten zou ik niet verwachten dat hij traag moet opstarten.
Ik ruim iedere dag op met ccleaner,van binnen (de kast is van stof vrij,en temps zijn naar mij mening prima)ik draai windows xp home edition en heb kasparsky 2009 als antivirus. ik neem dan aan dat ik geen bugs. virussen of wat dan ook kan binnen hebben gehaald...wie kan mij helpen?
Het opstarten duur meer dan 1 minuut! en dit vind ik te veel voor mij systeem !
Specs:
Moederbord: Asus PK5
Chipset: Intel p31/P35
Processor: Intel Core 2 duo E6600@ 2400MHz
Fysiek geheugen: 2048MB(2x 1024 DDR2-SDRAM)
Videokaart: NVIDIA GeForce 8800 GTS
Harde schijf: 320 GB
Procesoor temp: 10 c
Moederbord: : 25c
Iemand enig idee wat er mis kan zijn?moet Hijacken?en zoja hoe dat ik dat?en vooral waar?
Bedankt alvast!