systeembeheer leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

triforce

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2002
Berichten
52
Als ik via mijn configutatiescherm naar systeembeheer ga, is die map helemaal leeg. Er staat geen elkele keuze meer in. Ik heb even bij mijn vader en op mijn laptop gekeken, en de hebben allebij hetzelfde probleem. Heeft iemand enig idee hoe dit heeft kunnen gebeurden, en hoe ik 'm weer vol krijg?
 
Geplaatst door triforce
Als ik via mijn configutatiescherm naar systeembeheer ga, is die map helemaal leeg. Er staat geen elkele keuze meer in. Ik heb even bij mijn vader en op mijn laptop gekeken, en de hebben allebij hetzelfde probleem. Heeft iemand enig idee hoe dit heeft kunnen gebeurden, en hoe ik 'm weer vol krijg?

Geef even aan wat voor operating systeem je gebruikt. Dat is wat makkelijker voor anderen om te reageren.

Oorzaak kan ik niet duiden.
Wat je zou kunnen doen is in ieder geval regclean laten draaien als dat beschikbaar is. Dus naar start/uitvoeren en daar RegClean invullen en dan starten.

Daarna het systeem opnieuw opstarten. Is het nog niet voor elkaar dan zal je de registers van de dag ervoor moeten terughalen met Scanreg /restore in de veilige modus.
 
nou, ik dacht dat, als ik 'm in het windows xp forum zet, het wel duidelijk zou zijn dat ik xp draai. Ik zal je aanbevelingen straks ff proberen
 
Laatst bewerkt:
ik heb het greprobeerd, jammergenoeg werkte het niet, maar toch bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan