Systeembeheerder: Onbestelbaar mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

rwissink

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2000
Berichten
424
Hallo,
sinds enkele dagen krijg ik in Outlook-mail mijn verzonden beichten direct terug met de mededeling: "Systeembeheerder: Onbestelbaar".
Voor zover ik weet, heb ik niets veranderd aan de instellingen, maar ik word er helemaal tureluurs van.
Weet iemand de oorzaak en de oplossing?
Ik gebruik Outlook 2003, SPAMfighter en AVAST-antivirus onder Windows XP-Home Edition.
Alvast bedankt!
Rudi Wissink.
 
Normaal gesproken maak je dan een type fout in het mail adres van de ontvanger.
 
Nou, nee,
ik haal mijn mailadressen uit het adresboek en daarnaast: dan zou ik dus AL mijn
mailadressen fout intypen?
 
Hier ook zo'n probleem.
de oplossing daar was een nieuw account te maken in windows en daar outlook opnieuw configureren.
 
Jeetje,
die oplossing had ik al gezien, en ik heb ook al binnen Helpmij gezocht op "Systeembeheerder: Onbestelbaar mail" voordat ik dit probleem meldde op Helpmij.
Wat jouw suggestie betreft: ik heb een stuk of tien mailadressen te beheren, die zou ik dan allemaal via een nieuw account moeten laten lopen?
Er moet toch een oorzaak voor zijn?
Rudi.
 
dat is wat ik gevonden heb.
je zou bij de newsgroup van microsoft eens de vraag kunnen plaatsen.
 
Hallo,
ik heb een mailtje naar mijn provider gestuurd en kreeg het volgende bericht terug:

"We hebben geprobeerd te zorgen dat alle klanten netjes 'SMTP-authenticatie'
gaan gebruiken. Om toekomstige problemen met spammers en virussen te
voorkomen.
99% van de klanten had dit als het goed is al ingesteld.
Daarom hebben we eergisteren de instelling op de server aangepast.
Maar nu blijkt dat mogelijk meer mensen hier last van hebben dan verwacht.
Ik verwacht dat we nu iets met een mailing gaan doen.
De server-wijziging is weer teruggedraait, om er voor te zorgen dat
in ieder geval van het weekend de mensen uit de brand zijn.
"
Kortom: wordt opgelost en mijn vraag hier is dus opgelost.
Hartelijk dank voor de suggesties.
Groetjes,
Rudi Wissink.
 
Mooi om te lezen dat het opgelost is.
Mag ik vragen welke provider dat is........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan