systeemconfiguratie tabblad services

Status
Niet open voor verdere reacties.

creabea

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2000
Berichten
62
Ik heb problemen met IE. Start langzaam op en systeemconfiguratie uitgevoerd. Alleen bij het tabblad services zitten duidelijk de problemen, welke moet ik aan- of aanvinken. Heb er al diversen aangevinkt en vind nog geen problemen qua opstarten alleen blijft de werkbalk snelstarten wit ipv blauw. Die zou ik weer graag blauw hebben. . Enig idee welke ik daarvoor moet aanvinken? Als ik alles aanvink bij services start IE heel erg langzaam op. Bij voorbaat dank

Irma
 
:D Graag gedaan maar je hebt zelf een oplossing gevonden voor het probleem:thumb:
 
niet helemaal opgelost

Geplaatst door flupeke
:D Graag gedaan maar je hebt zelf een oplossing gevonden voor het probleem:thumb:

Flupeke,

dacht dat het probleem opgelost was, maar niet dus. IE start dus toch weer heel erg traag op, 2 minueten zeker wel. Heb gescand op housecall en geen virus gevonden. Gebruik ook regelmatig adaware.

Het probleem is eigenlijk begonnen toen ik acrobat reader geinstalleerd had vanaf internet en die er dan maar gelijk 1 of ander fotobewerkings progje bij installeerde. Die heb ik uiteindelijk verwijderd alleen acrobat reader zo gelaten. Wil deze best wel verwijderen maar ik heb het toch wel met regelmaat nodig. Weet dus nu eigenlijk niet wat ik moet doen. AR verwijderen en kijken of het probleem dan opgelost is????
 
Dit is een pure gok:
verwijder AR en installeer het opnieuw, maar dan zónder dat fotoprogje. Die optie kom je als het goed is tegen voordat je de opdracht tot downloaden geeft.
 
Heb AR niet verwijderd maar heb de services van XP opnieuw ingesteld op standaard, zoals het was bij de 1e installatie. IE start nu wel sneller op, duurt zo'n 30 seconden, dus denk dat mijn probleem nu wel opgelost is.
 
Zo niet :confused:

Start bureau Accessoires, systeemwerkset, Systemherstel..

Daar vind je een herstelpunt van de dag dat acrobat heb geÏnstalleerd, dan staat in het rechter veld duidelijk "installatie van Adobe Reader.. Klik dat aan en kies volgende.. Dan wordt alles weer zo terug gezet zoals het was voor dat je adobe hebt geïnstaleerd..

Maak na dat systeem herstel eens goed schoon en verwijder al je cookies en Tijdelijke internet bestanden..

Download de trailversie van Ace Utilities (30dagen gratis) en maak daar je register eens goed mee schoon.
Probeer daarna Adobe weer te instaleren..
:)


Als Ace Utilities na 30 dagen geen zin meer heeft stap je lekker over op de Gratis CCleaner ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan