Systeemeisen aankomende knallers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lonnilt

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
Dit zag ik vandaag op www.gamer.nl en er zijn vast wel mensen die het interesseert :rolleyes:, dus waarom niet ff posten: de minimale systeemeisen van Half Life 2 en Doom 3 zijn 'officieel' bekend:

Doom 3: 1GHz CPU, 256MB RAM, GF1 or Radeon 7xxx series card

HL2: speelbaar op p3 800 met 128 MB Ram, alleen schijnen er wat probleempjes op te treden met videokaarten van nVidia...

:D

Geplaatst door Lonnilt

HL2: speelbaar op p3 800 met 128 MB Ram, alleen schijnen er wat probleempjes op te treden met videokaarten van nVidia...

:D

Dat probleempje ligt niet aan nVidia. Valve heeft een fout gemaakt tijdens het coden van iets. (met betrekking tot DirectX9)

Je kan met een nVidia-kaart nu nog niet AntiAliasing in HalfLife2 aanzetten. Er schijnt dan een probleem op te treden tijdens het spelen.

Optie is om, als je Detonator-drivers hebt geinstalleerd, hier AntiaAliasing (AA) aan te zetten. Nu zal bij elk spel AA worden ingeschakeld.

Kan je hier aanzetten:
AA.png

Maar ik verwacht dat dit probleem bij de release van het spel er wel uit is hoor. Kan me niet voorstellen dat ze dit gewoon laten zitten. :)

Het spel komt ook pas over 9 maanden uit, dus ik denk idd dat je rustig mag stellen dat tegen die tijd het allemaal gefixed is.

HL2 komt over een dag of 80 uit. 30 september is de officiele release-date.

Geplaatst door Muurhond
HL2 komt over een dag of 80 uit. 30 september is de officiele release-date.

Idd, maar is er eigenlijk al een datum bekend voor Doom 3?

Geplaatst door Lonnilt

Idd, maar is er eigenlijk al een datum bekend voor Doom 3?

Nee, maar men gokt rond december. De makers van Doom3 (ID Software) heeft dan wat te vieren: een jubileum van de Doom-geschiedenis. Doom3 zal er mooi op aansluiten als ze die rond dat jubileum uit kunnen brengen.

Geplaatst door Muurhond
een jubileum van de Doom-geschiedenis.

Ja, das wel logisch, want dan is het 10 jaar geleden dat het eerste deel verscheen. Had ik zelf ook ff aan kunnen denken :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan