Systeemeisen FarCry 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpaskedone

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2006
Hallo allemaal,

binnenkort komt Far Cry 2 uit en ik vraag mij af wat de (verwachte) systeemeisen zijn.

Alvast bedankt!!:thumb:

System Requirements for Far Cry 2

High Requirements:
o CPU: E6600 Core 2 Duo
o Graphics: Nvidia 8800GTS
o RAM: 2GB
o Hard Drive Space: 6-8GB
o Optical Drive: DVD Drive

Minimum Requirements:
o CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz
o Graphics: Nvidia 6600 or ATI X1600 - Shader Model 2.0
o RAM: 1GB

Recommended Requirements:
o CPU: Dual-Core CPU (Athlon X2 / Pentium D / Core 2 Duo)
o Graphics: Nvidia 7800GT or ATI X1800XL Pro (SM 3.0)
o RAM: 2GB+

oke dan ik heb niet zo veel verstand hiervan dus ik wil graag weten of ik dit spel zou kunnen spelen op de volgende computer:

PROCESSOR: AMD® Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 6000+ bewerken
BESTURINGSSYSTEEM: Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands
MONITOR: Dell™ 22-inch zwarte breedbeeldflatpanel (E228WFP) - Europees bewerken
GEHEUGEN: 4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [4 x 1.024] bewerken
HARDE SCHIJF: 640 GB (7.200 rpm) SATA harde schijf - Config. met 2 harde schijven (2 x 320 GB) bewerken
GRAFISCHE KAART: 256 MB ATI® Radeon™ HD 2600 XT grafische kaart bewerken
OPTISCH(E) STATION(S): Dvd+/-rw-station (cd's en dvd's lezen/schrijven)
GELUIDSSOFTWARE: Geïntegreerde Sound Blaster® Audigy™ ADVANCED HD-software

Dus de videokaart van dit apparaat is helemaal niet zo slecht, zoals iemand anders net tegen me zij?:confused:

Hoi,

Je hoort mij niet zeggen of je videokaart goed of slecht is de vraag was of je pc het spel aan kan en daar zie ik geen probleem in.

Modag

Hij is niet slecht maar ook niet heel goed, de kaart zou wel wat problemen kunnen opleveren (heb em zelf ook gehad) verwacht iig niet dat je alles op hoog kan draaien.

Het is ook niet mijn bedoeling om alles op hoog te dragen, als ik het spel maar fatsoenlijk kan spelen.

En als ik dan FarCry 2 hierop kan draaien, dan kan ik toch ook zeker Assassin Creed spelen denk ik?

Systeemeisen:
Minimaal Windows XP
Intel Core Duo 2.20 GHz
1 GB RAM
Videokaart met 256 MB geheugen
8.00 GB vrije hardeschijfruimte
DirectX 9

Hoi,

Zou ook moeten gaan als dit de systeemeisen zijn.

Modag

Oke dan dan denk ik dat ik deze PC ga aanschaffen:D:love:

Bedankt voor al jullie hulp!:thumb:

Maar ik zit nu al een tijd te twijfelen tussen de bovengenoemde computer en deze laptop:
PROCESSOR: Intel® Core™ 2 Duo Processor T5850 (2.16 GHz, 667 MHz FSB, 2 MB L2 cache)
LCD-SCHERM: 17,0-inch WXGA+ (1.440 x 900) TFT-breedbeeldscherm met TrueLife™
GEHEUGEN: 2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024]
HARDE SCHIJF: 250 GB (5.400 rpm) SATA harde schijf
GRAFISCHE KAART: nVidia® GeForce™ Go 8600M GT met 256 MB DDR2 toegewezen grafisch geheugen
OPTISCH(E) STATION(S): Vast intern 8x DVD+/-RW-station met software
BLUETOOTH: Dell™ Wireless 355 Bluetooth 2.0-module (tot 3 Mbps) met Enhanced Data rate - Eur
DRAADLOZE CONNECTIVITEIT: Intel® Wireless-N-minikaart van de volgende generatie

Als ik nu puur zou gaan kijken op het spelen van games welke is dan beter, de bovengenoemde PC of deze laptop? (graag vergelijking met bovengenoemde spellen)

Dus de videokaart van dit apparaat is helemaal niet zo slecht, zoals iemand anders net tegen me zij?:confused:

wij hebben ook in je andere topic niet gezegd dat die videokaart slecht was.:confused:
jij gaf alleen aan dat je wilt gamen en dan zeggen wij dat er betere kaarten daarvoor zijn als die 2600

wij hebben ook in je andere topic niet gezegd dat die videokaart slecht was.:confused:
jij gaf alleen aan dat je wilt gamen en dan zeggen wij dat er betere kaarten daarvoor zijn als die 2600

Oke dan dan heb ik jullie gewoon verkeerd begrepen:o
Maar toch nog bedankt voor jullie hulp allemaal!:D:thumb:

Maar ik zit nu al een tijd te twijfelen tussen de bovengenoemde computer en deze laptop:
PROCESSOR: Intel® Core™ 2 Duo Processor T5850 (2.16 GHz, 667 MHz FSB, 2 MB L2 cache)
LCD-SCHERM: 17,0-inch WXGA+ (1.440 x 900) TFT-breedbeeldscherm met TrueLife™
GEHEUGEN: 2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024]
HARDE SCHIJF: 250 GB (5.400 rpm) SATA harde schijf
GRAFISCHE KAART: nVidia® GeForce™ Go 8600M GT met 256 MB DDR2 toegewezen grafisch geheugen
OPTISCH(E) STATION(S): Vast intern 8x DVD+/-RW-station met software
BLUETOOTH: Dell™ Wireless 355 Bluetooth 2.0-module (tot 3 Mbps) met Enhanced Data rate - Eur
DRAADLOZE CONNECTIVITEIT: Intel® Wireless-N-minikaart van de volgende generatie

Als ik nu puur zou gaan kijken op het spelen van games welke is dan beter, de bovengenoemde PC of deze laptop? (graag vergelijking met bovengenoemde spellen)
:D

als ik jou was zou ik een PC aanschaffen ,, op de een of andere manier vind ik dat een laptob sneller zijn snelheid verliest (natuurlijk zonder virus etc...)

maar als je dat systeem wilt kopen kun je beter een Nvidia Grafische kaart kopen met iets meer MB geheugen en een iets betere chipset, zoals deze: http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=JBXNH1
heeft 512 MB gehuegen en is veel sneller...
goedkoper kan natuurlijk ook, maar dat is vaak niet veel beter,
(ik heb gister de XFX 8800 GTS aangeschaft :rolleyes: )

hier staan alle kaarten met PCIe aansluiting: http://www.alternate.nl/html/produc...l2=PCIe&Level3=NVIDIA&column=1&direction=desc

zorg wel dat je Chipset een beetje hoog licht, niet 'veel' lagers als 8600, en dat je MB ongeveer 512 MB is...

Veel plezier met je nieuwe systeem.. Groetjes Remco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan