Systeemeisen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aniek93

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2009
Berichten
6
Ik vroeg me af of iemand misschien weet hoe je kan weten of de volgende dingen op je pc zitten? Of in mijn geval op mijn laptop?

Het gaat om deze dingen:

VOOR WINDOWS VISTA
* 2.4 GHz P4 processor of gelijkwaardig
* 1.5 GB RAM
* Een 128 MB Videokaart met ondersteuning voor Pixel Shader 2.0
* De laatste versie van DirectX 9.0c
* Micosoft Windows Vista Service Pack 1
* Ten minste 6,1 GB vrije ruimte op de harde schijf met minstens 1 GB aanvullende vrije ruimte voor aangepast materiaal en opgeslagen games.

Zou iemand me hier alsjeblieft mee kunnen helpen?
Alvast bedankt!
 
En aangezien het om een game gaat.

Kijk ook even hier: www.canirunit.com

Grote kans dat de game waar het om gaat in de lijst voor komt en dan kan je dus je laptop testen tegen de eisen van het spel. Dan zie je meteen of het gaat werken (al dan niet op laag) of je ziet waar het aan schort. En je krijgt ook nog eens een bult info over je laptop te zien.
 
ik kan het niet spelen denk ik.. :(
Heb niet de minimale vereisten, weet jij misschien of ik daar nog iets aan kan doen?
 
Plaats eens een screenshot van de test op canirunit.

Vermeld merk en type van je laptop en vertel om welk spel het gaat.

Al kan ik nu wel al zeggen dat een laptop niet geschikt is om mee te gamen.
 
23iuhzk.jpg

Het gaat om the sims 3, ja ik weet dat het niet echt handig is om te gamen op je laptop, maar ik kon wel altijd the sims 2 spelen, dus ik hoopte dat 3 ook zou lukken.. maar ben dus bang van niet.
Ik heb een HP Compaq 6720s
 
Nee inderdaad. Je cpu gaat dat spel niet trekken en omdat het een laptop betreft is daar geen simpele oplossing voor. Je zou het gewoon kunnen proberen, maar ben bang dat het niet speelbaar zal zijn.

este oplossing, als je het spel echt graag wilt doen, is dan toch het aanschaffen van een desktop want een "gamelaptop" is zeer prijzig.
 
de sims is zowieso al vrij zwaar... wat ik best raar vind want ik vind dat een spel wat voor bijna alle leeftijdsgroepen niet alleen maar moet kunnen draaien op dure game systemen.

je videokaart is erg minimaal en niet geschikt voor spellen van dat niveau.

wat ik erg vreemd vind is dat hij voor vista een minimum neerzet van 1.5gb ram terwijl jij maar 1gb ram hebt pass je toch :confused:

ik vind zowieso dat je geen vista moet draaien met minder als 2gb ram.

een 1.73ghz single core processor is wel een beetje aan de minimale kant...

klinkt mss hard een beetje die laptop afkraken maar het is nou eenmaal geen gaming laptop :p
 
Haha nee maakt niet uit hoor, ik heb hem ook niet gekocht voor het gamen ofzo.
Dus dat word niet the sims 3 spelen, jammer maar het kan niet anders ;p
toch nog bedankt he! Echt aardig dat jullie der even voor me naar wilde kijken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan