Systeemfout & Toepassingsfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jane1983

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2005
Berichten
9
Hoi!

Ik heb twee vraagjes.

1. Als ik mijn computer opstart dan krijg ik de melding systeemfout er bestaat een identieke naam in het systeem, waar kan ik dit oplossen? Of waar ligt dit aan?

2. Ik krijg een toepassingsfout te zien als ik naar de site van www.formule323club.nl wil. ik heb een bijlage toegevoegd waar de fout te zien is. Dit doet hij trouwens alleen bij deze site. Waar kan dit aan liggen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen? Mijn computer is net een maand oud.

Groetjes Jane



:)
 
identieke naam
Heb je kabel van @home en heb je meerdere computers in een netwerk.

Bijlage ?
 
Hoi Puppie,

Ik denk dat er iets mis is gegaan met de bijlage, ik probeer het vanavond als ik thuis ben nog een keer.

We hebben gewoon kabel via chello, maar we hebben wel 3 computers op een router, kan het daar aan liggen?

De site waar ik niet op kom met mijn computer doet het trouwens wel op de andere computers.

Groetjes Jane
 
Ja dat kan.
Dan kan het zijn dat er twee computers zijn die dezelfde naam hebben.
in deze computer kijken welke naam de computer heeft, dat doe je bij alledrie de computers en je komt dan bij twee computers dezelfde naam tegen.
 
En hoe verander ik dat dan? Kan je dat gewoon een andere naam geven?

Groetjes Jane
 
Ja hoor als je op het blad bent van de naam zit daar ook een knopje om de naam te wijzigen.
 
Hoi Puppie,

Het netwerkprobleem is opgelost, er waren twee computers met dezelfde naam (mijn naam) omdat dat mijn oude computer was. Zelf was ik hier nooit opgekomen dat het daar aan zou liggen, dus heel erg bedankt!

De toepassingsfout is echter nog niet opgelost. Ik heb weer een bijlage toegevoegd dus ik hoop dat hij het nu doet. Na dit scherm krijg ik ook een melding om een foutenrapport te versturen.

Groetjes Jane
 

Bijlagen

  • toepassingsfout.jpg
    toepassingsfout.jpg
    77,5 KB · Weergaven: 79
De foutmelding ken ik niet maar ik zag dat het een java site is.
Heb jij wel java op jouw computer staan.
Dat is dat dampende kopje .

zie mijn bijlage.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht het wel, maar het is niet dat dampende kopje.

waar kan ik dat downloaden dan?

Er staat wel iets van java bij de software zie bijlage,

Is dit de goeie?
 
Ik weet niet waarom het soms niet lukt met die bijlages toevoegen, probeer het nog een keer
 
Hoi Puppie,

De site die doet het nou dat is alweer een hele verbering, alleen als je bijvoorbeeld op artikelen wil drukken dan doet hij niks.

Doet hij dat bij jouw computer wel?

Groetjes Jane
 
Ja dat doet hij bij mij wel.
Welke internet browser gebruik jij IE of firefox of......
 
Ik zou het niet weten, ik denk gewoon IE, heb jij ook msn? Dan kan ik je ff toevoegen dat praat wat makkelijker.
 
Ik heb je een berichtje gezonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan