Hallo,
Bij het doorlezen van de problemen stuitte ik op het volgende: iemand wiolde dubble bestanden in het register opschonenen er werd een registercleaner aanbevolen.( Stom stom stom ik weet de naam niet meer)
Ik dat ding ook gedownload en laten draaien...ja ja had er natuurlijk af moeten blijven!!!!
Kennelijk zaken verwijderd en ik ervaar de volgende problemen:
(Ik draai XP en heb NIS)
Norton gaf een melding maar ik weet niet meer wat..kon in ieder geval niet meer op internet en geen updates meer. Oke norton verwijderd en opnieuw geinstalleerd ....geen oplossing zelfde probleem.
Toen ik een aantal spelletjes opende kreeg ik het volgende:
een schermpje met bovenin de balk de tekst 16bits windows subsysteem
de volgende melding:
C;\windows\system32\config.nt
het systeembestand is niet geschikt voor ms dos en microsoft windows toepassingen
iemand enig idee?????????
met dank
ipea
Bij het doorlezen van de problemen stuitte ik op het volgende: iemand wiolde dubble bestanden in het register opschonenen er werd een registercleaner aanbevolen.( Stom stom stom ik weet de naam niet meer)
Ik dat ding ook gedownload en laten draaien...ja ja had er natuurlijk af moeten blijven!!!!
Kennelijk zaken verwijderd en ik ervaar de volgende problemen:
(Ik draai XP en heb NIS)
Norton gaf een melding maar ik weet niet meer wat..kon in ieder geval niet meer op internet en geen updates meer. Oke norton verwijderd en opnieuw geinstalleerd ....geen oplossing zelfde probleem.
Toen ik een aantal spelletjes opende kreeg ik het volgende:
een schermpje met bovenin de balk de tekst 16bits windows subsysteem
de volgende melding:
C;\windows\system32\config.nt
het systeembestand is niet geschikt voor ms dos en microsoft windows toepassingen
iemand enig idee?????????
met dank
ipea