Systeemfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

feyenoorder

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 sep 2007
Hallo,

ik heb een vraagje, bij het opstarten van Windows Xp krijg ik de melding:

STOP: c000021a (onherstbelbare systeemfout)
Het systeemproces Session Manager Initialization is onverwacht afgebroken met de status: 0xc000026c (0x0000000 0x0000000)
Het systeem is afgesloten.

Ook opstarten in de veilige modus lukt niet dan krijg ik ook weer hetzelfde.

Iemand een idee wat ik nu kan doen?

Ook opgestart met de F5 of F8 toets ingetrommeld en in het windows bootmenu voor laatst werkende configuratie gekozen?

Ook kun je opstarten met "automatisch opnieuw opstarten bij een systeemcrash uitschakelen" dan de code die je dan krijgt hier neerpennen.

Nog een mogelijkheid, opstarten met de XP cd, naar de repair/herstelconsole gaan en daar een fixmbr, een fixboot en een chkdsk /r uitvoeren.

Ook opgestart met de F5 of F8 toets ingetrommeld en in het windows bootmenu voor laatst werkende configuratie gekozen?

Ook kun je opstarten met "automatisch opnieuw opstarten bij een systeemcrash uitschakelen" dan de code die je dan krijgt hier neerpennen.

Nog een mogelijkheid, opstarten met de XP cd, naar de repair/herstelconsole gaan en daar een fixmbr, een fixboot en een chkdsk /r uitvoeren.

Oke ik heb alles is geprobeert, met F5/F8 gaat het niet lukken want daarna gaat hij ook constant weer naar het blauwe scherm van systeemfout.

Nu wil ik mn laptop die herstelcontrole laten doen met die CD-rom van Xp, maar daarbij stuit ik op het volgende probleem. Hij vraag namelijk het volgende:

1: C:\WINDOWS

Bij welke Windows-Installatie wilt u zich aanmelden?
(Druk enter om te annuleren)

Wat moet ik nu doen? Want volgens mij lukt het me ook maar om 1 cijfer/letter in te voeren??

Alvast super bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan