Systeemherstel Avira

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Als ik in xp systeemherstel toepas, verandert mijn avira premium security suite in demo mode, welke niet meer update, omdat de scheduler het niet meer doet.
Ik heb nog wel het licensie-filetje(?) hbedv.key.
Weet iemand waarom en wat de oplossing is?

Of anders het engelse woord voor systeemherstel, zodat ik de vraag kan stellen op het avira-forum/niet in het nederlands. Systemrecovery?? of is dat wat anders??

Er worden ook registerinstellingen teruggezet, vandaar de demo modus. Echter vanwege de datum update deze niet meer.
De oplossing is je licentie dus weer activeren.

Er worden ook registerinstellingen teruggezet, vandaar de demo modus. Echter vanwege de datum update deze niet meer.
Wil je dat voor een niet-expert nog wat verder toelichten??
De oplossing is je licentie dus weer activeren.
Heb het systeemherstel teruggedraaid en avira lijkt weer helemaal beschikbaar; de mail met de aktiveringscode heb ik niet meer; ga avira om een kopie/nieuwe vragen.

Wanneer je in Windows een systeemherstel doorvoert wordt ook het veranderde gedeelte van het Windows register teruggezet. Veel duidelijker kan ik het zo niet neerzetten, mocht je niet weten wat het Windows register inhoudt dan zal via Google of een andere zoekmachine genoeg informatie te vinden zijn.

Zover ik weet moet je (in ieder geval tegenwoordig) een account aanmaken bij Avira, vanuit je account is ook weer de licentie te downloaden.
Ik heb nog wel het licensie-filetje(?) hbedv.key.
Dit bestand kan je gewoon weer terugzetten in de Avira map, wellicht is handmatige activatie nog nodig.

Op de website van avira staat een handleiding en een registercleaner, die het, althans in mijn geval, perfekt deden.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan