systeemherstel backup

Status
Niet open voor verdere reacties.

oostl

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2005
Is er een mogelijkheid om herstelpunten in systeemherstel in Windows XP home editie als losse backup op dvd te bewaren, ik kan namelijk om wat voor reden dan ook niet terug naar de vorige maanden, of is hier ook een oplossing voor, b.v.b. mijn dank voor een reactie.

hallo

je kunt ook de ruimte van systeem herstel vergroten , dan kan het meer data,s kwijt .
Alleen neemt dit weer extra ruimte in .
configuratie scherm /systeem /systeem herstel / daar kan je de ruimte groter zetten .

aangenomen dat dit ook bij home mogelijk is , maar dat denk ik wel :D

gr

Wat dus mijn bedoeling is om los van de computer een backup te hebben, dus niet het herstelpunt opslaan op de computer maar op een dvd. Ik wil dus graag weten waar deze bestanden worden opgeslagen, en waar ze gerestored moeten worden.

ik kan namelijk om wat voor reden dan ook niet terug naar de vorige maanden, of is hier ook een oplossing voor, b.v.b. mijn dank voor een reactie.

bovenstaande vroeg je namelijk ook

Als je een backup maakt van je systeem , dan heb je ook de herselpunten neem ik aan .

of je een je backup kan maken alleen van de herstelpunten , denk het niet ... of iemand anders die het wel weet .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan