systeemherstel doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
egkok zei:
Waarschuwen is ook een taak en doel van Helpmij.
En jij werpt je op als de grote weldoener van Helpmij? Noem je dit waarschuwen? Je stelt hier gewoon dat Systeemherstel nooit werkt. Mense erop attenderen dat systeemherstel het wel 'ns laat afweten heb ik geen moeite mee, maar wat jij doet is doodleuk meedelen dat het nooit werkt. Dat noem ik geen waarschuwing, maar het meedelen van een subjectieve mening, gebaseerd op je eigen ervaring.
 
ikself zei:
En jij werpt je op als de grote weldoener van Helpmij? Noem je dit waarschuwen? Je stelt hier gewoon dat Systeemherstel nooit werkt. Mense erop attenderen dat systeemherstel het wel 'ns laat afweten heb ik geen moeite mee, maar wat jij doet is doodleuk meedelen dat het nooit werkt. Dat noem ik geen waarschuwing, maar het meedelen van een subjectieve mening, gebaseerd op je eigen ervaring.


Het is wat je erzelf meedoet, ik probeer mensen niet als weldoener van Helpmij te waarschuwen maar ik probeer te voorkomen dat mensen teveel op systeemherstel vertrouwen want dan zullen ze vaak van een kouwe kermis thuiskomen. Zoals mij dus meerdere malen is overkomen, sinds de invoer van Systeemherstel in ME. Ik heb ervaring met heel veel van dit soort pseudoveiligheidssystemen, geeneen is waterdicht maar systeemherstel spant de kroon. Waarom jij dit in het persoonlijke vlak denkt te moeten trekken is mij een raadsel. Systeemherstel is gewoon niet te vertrouwen klaar af en als je dat niet gelooft of als je beter weet dan is dat je goed recht, totdat je op je bek gaat en dan zul je hoop ik nog aan me denken. Er zijn hier zelfs mensen die heel Windows waardeloos vinden, ga daar maar tegen fulmineren, als je dat zo graag wilt, ik vind Windows overigens een zegen hoor, behalve dan systeemherstel dat meer suggereert dan dat het doet of kan. Wat mij betreft alsnog de vriendelijke groeten, egkok
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan