systeemherstel en installaties worden niet uitgevoerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinette

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
Hallo,

Heb een nieuwe pc met windfows 7 daarop. Draai daar google chrome beta versie op en nu kon ik vanmorgen niet meer inloggen op geen enkele site behalve hier. Had ik 2 weken terug ook en toen heb ik een nieuwere versie erop gezet van chrome en was het over. Nu is het dus weer terug. Dacht alles eraf en maar weer een andere versie erop dat gaat dus niet wel eraf maar niet meer erop. Kan niet meer installeren,downloaden wel. Daarna als laatste optie systeemherstel en ook dat doet ie niet. Wat nu????:evil:

Wat bedoel je/ kan mijn mails inmiddels ook niet meer openen want als ik open dan ga ik naar internet moet ik een nieuw adres opgeven!

Je topic had je moeten starten in de sectie software, en niet bij besturingsysteem. Het kan natuurlijk ook bij XP, Vista etc. voorkomen.

Ontopic.
Je vraagstelling is me niet geheel duidelijk, daarom heb ik een recover aangeraden, zodat je hem weer terughebt als toen je hem kocht.
Ik meen me te herinneren dat Google chrome nog in de beta versie zit (correct me if I'm wrong) m.a.w. soms werkt het nog niet zoals het zou moeten.

Je topic had je moeten starten in de sectie software, en niet bij besturingsysteem. Het kan natuurlijk ook bij XP, Vista etc. voorkomen.

Ontopic.
Je vraagstelling is me niet geheel duidelijk, daarom heb ik een recover aangeraden, zodat je hem weer terughebt als toen je hem kocht.
Ik meen me te herinneren dat Google chrome nog in de beta versie zit (correct me if I'm wrong) m.a.w. soms werkt het nog niet zoals het zou moeten.

Lijkt wel de enige optie want volgens mij is het een virus! Maar ja hoe krijg je die er uit als je niet kunt installeren?

Wat al aangaf een recover, oftewel een nieuwe installatie.
Met je recover dvd's of met de ingebouwde optie.
Staat precies beschreven in de handleiding van je machine.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan