systeemherstel niet mogelijk (windows7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
mijn pc vertoont kuren. zomaar ineens ging hij over een een ander toetsenbord (het vraagteken werd een is-teken en zo en dat was niet via een normale procedure te herstellen), mails vanuit een website komen niet meer aan. ik heb daarom een systeemherstelpoging gedaan. met het toetsenbord zit het wel weer goed (merk ik nu), maar de pc geeft, na herstart, aan dat systeemherstel niet mogelijk was en of ik nog maar verder terug wilde gaan in de tijd. er is sprake van een onbekende fout: 0x80070002.
wat is er mis en hoe los ik het op?
 
Microsoft heeft een eigen programma ontwikkeld om deze problemen op te lossen: (0x80070002 is een updateprobleem)
Download Microsoft Fix it! door op onderstaande link te klikken:


Sla het programma op op het bureaublad. Open vervolgens Microsoft Fix it en volg de stappen van het programma op. Microsoft Fix it! zal windows update onderdelen waar nodig herstellen. Dit kan even duren. Het programma zal je computer, met jouw goedkeuring, opnieuw laten opstarten.
Succes.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
dat is gebeurd! ging heel erg snel. of het geholpen heeft, moet ik nog afwachten:).
ik wilde dus terug naar oude versie omdat de pc kuren kreeg, ik kreeg ineens een ander toetsenbord (? werd = en zo) en dat was ook niet via het configscherm te wijzigen.
hoe kan zo'n probleem ontstaan zo ineens?

en waarom wordt deze fix niet in een SP of zo verwerkt? hier heeft toch iedereen last van? en niet iedereen treft iemand zoals jij, die het toevallig weet op te lossen!
dank in ieder geval!
 
Wat de toetsenbordindeling betreft:
  1. [Windowstoets+r]
  2. control (kies klassieke weergave)
  3. Klik op land en taal
  4. tabblad Toetsenbord en talen
  5. klik op Toetsenbord wijzigen
  6. Verwijder hier het Nederlands toetsenbord
Je zal dan in principe geen last meer hebben van andere tekens op je scherm...

Ok , mocht het opgelost zijn:
Wil je de vraag nog even op opgelost zetten? Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc]
 
Laatst bewerkt:
Wat de toetsenbordindeling betreft:
  1. [Windowstoets+r]
  2. control (kies klassieke weergave)
  3. Klik op land en taal
  4. tabblad Toetsenbord en talen
  5. klik op Toetsenbord wijzigen
  6. Verwijder hier het Nederlands toetsenbord
Je zal dan in principe geen last meer hebben van andere tekens op je scherm...

Ok , mocht het opgelost zijn:
Wil je de vraag nog even op opgelost zetten? Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc]

het probleem is intussen opgelost. ik heb nog even naar je stappen gekeken, maar het punt is dat het nederlandse toetsenbord zich niet liet verwijderen. ik heb het bovenaan gezet maar dat hielp evenmin. door systeemherstel is alles in orde gekomen.
dank niettemin voor je reactie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan