systeemherstel-probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Elisa zei:
Mijn moeder zou zeggen: "Heet jij Youri?"

Mijn moeder zou zeggen: "Zeur niet."

Ik leg alleen maar even uit dat Ewido dit niet zou hebben opgelost. Vanwege jouw opmerking over dat het 'zonde' was. Alleen scannen met Ewido zou hier niets hebben opgelost.
Voor alle duidelijkheid: ik heb de vraagsteller geholpen op Nucia, dus ik weet precies wat er gebeurd is.
 
Wat ik gewoon niet begrijp..........je zit blijkbaar al langer in deze thread. Je inzicht is groot genoeg. Eén opmerking van jou en Youri was al eerder geholpen.
Ik zeur niet. Ik constateer. Dat is wat anders :)
 
Elisa zei:
Wat ik gewoon niet begrijp..........je zit blijkbaar al langer in deze thread. Je inzicht is groot genoeg. Eén opmerking van jou en Youri was al eerder geholpen.
Nou nee, ik zag deze thread pas later en toen duurde het nog eventjes voordat ik ontdekte dat 'Youri' dezelfde persoon is als de 'Kristien' die ik met een HijackThis-log hielp (en die dit probleem ook nog plaatste op Breekpunt, maar daar als 'Tineke'). Een tikkeltje verwarrend dus. ;)

Mij leek het wel zinvol om even toe te lichten dat het niet Ewido was die het probleem oploste, omdat anders die suggestie wel werd gewekt. Dat is geen kritiek op jou, Elisa, maar slechts een toelichting. Misschien hebben anderen daar nog iets aan.
 
Nou, als kritiek voelde ik het niet hoor. Ik verbeeld me gelukkig niet al te veel :D
En mijn opmerking was ook echt alleen richting Youri.
Het verbaasde me dus dat jij er insprong.
That's all.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan