Systeemherstel virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

agaroud9

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Berichten
149
Hallo

Ik heb een vraag:Ik wil office 2007 verwijderen via systeem herstel.Maar in de tijd voor dat ik office 2007 had geinstalleerd had ik een virus op mijn computer.Die nu gelukkig verwijderd is.Betekent het dan als ik een herstelpunt maak van voor dat ik office 2007 heb geinstaleerd ik het virus weer terug krijg.Graag wil ik een reactie.

Groetjes
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou je Office 2007 willen verwijderen via systeem herstel? Gewoon via configuratiescherm > software is de normale manier.
 
Office of andere programma's verwijder je niet met systeemherstel.
Wel met programma's verwijderen....

Start>Configuratiescherm>Programma's en Onderdelen
Daar krijg je een lijst met alle geinstalleerde programma's
Rest wijst zichzelf uit
 
nee nee nee julie begrijpen het niet.Office instalatiebestanden zijn bechadigd en kan niet verwijdered worden.Ik heb het zelfs met windows clean up geprobeerd maar het werkt niet.Er is dus geen andere optie dan systeem herstel.
 
Installeer office dan opnieuw, dan staan de bestanden er terug.
En dan kan je hem alsnog verwijderen.

Maar als je computer zo beschadigt is door de virus en het opruimen ervan.
Denk eens na van een clean install te doen.
Gaat een hoop ellende besparen.
 
Nou ik heb office niet van een cd gedownload maar ik heb de evaluatieversie ervan van microsoft.com.Maar de testperiode is nu al afgelopen en alles is vergrendeld.Dus probeerde ik het te verwijderen.Maar dan kreeg het volgende te zien: Deze productinstallatie is beschadigd,voer setup opnieuw uit vanaf cd.dvd of de oorspronkelijke installatielocatie.En daarom wil ik dus systeemerstel doen.:D Maar ik zal eens kijken of ik office opnieuw kan installeren
 
Laatst bewerkt:
Ja doe het dan via systeemherstel, als je virus terug verschijnt....
Je hebt een virusscanner dus toch geen enkel probleem.

En je kan ook opnieuw de trial downloaden en installeren... daarna deïnstalleren.

Welke optie je kiest moet jij weten.
Neem je systeemherstel, scan je pc meteen en dan is het toch ook opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan