systeemherstel voltooid niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik kreeg volgende bericht van mijn zus.Wat zou de oplossing kunnen zijn?

Toen heb ik printmaster van de computer afgehaald en weer opnieuw erop gezet, maar nu lukte het niet.
geen plaats beschikbaar.

toen dacht ik; ik zal systeemherstel doen.
Maar elke keer staat er na afloop: systeemherstel is niet voltooid, er zijn geen wijzingen opgetreden
software distribution 3.0

Verder doet de computer het goed,
En printmaster vind ik niks aan.
groet Maria

vraag te moeilijk?

Hoi,

Komt dt probleem vaker voor?

bedankt!:thumb:

Systeemherstel voltooid niet......

Hallo,
Bij belangrijke wijz. in het systeem maakt Windows een Herstelpunt aan. Als door welke oorzaak dan ook Herstelpunten zijn verwijderd, of de ruimte waar de herstelpunten worden bewaard is te klein, dan zijn er dus geen recente optimale Systeemherstelpunten aanwezig.
Je krijgt dan de melding, zoals door jou/u omschreven.

Ik stel voor om met Google even te zoeken naar: Advenced Windows Care> Download de Free versie> Start het progr.> Kijk of links alle V-vinkjes zijn gezet> Klik op scan> AWC scant nu je pc op:Spyware,Onbeschermde bestanden, Registerfouten> en Systeemfouten..mogelijk haalt AWC de fout er uit> Klik op het einde van de scan op: Herstel> Afsluiten.

Groet van,
Albert

Laatst bewerkt:
icoontjes op taakbalk nu weg

Heb Advenced Windows Care uitgevoerd. Prima programma (denk ik)

Ik heb NOD als virusscanner en Sygate personal als firewall. Die stonden eerst ,bij het opstarten al,rechtonder op de taakbalk.

Na gebruik Advenced Windows Care zie ik de icoontjes van NOD en SYGATE echter niet meer.
Worden ze nog wel opgestart.Scant NOD toch nog wel bij het opstarten?:eek:

icoontjes op taakbalk nu weg

Na de scan met AWC kun je bij OPSTART de details bekijken en aanpassen.

Jou vraag over AWC.....

AWC scant het systeem en haalt, naast andere rommel ook ongeldige verwijzingen uit het register en hersteld systeemfouten.

Als je NOD en je genoemde Firewall een juiste verwijzing hebben blijven de iconen normaal in de taakbalk staan.
Starten en werken doen de beide programma's toch wel. Je kunt ze immers altijd via Start>Programma's> zelf starten en even aangeven dat er een icoon op de taakbalk gezet moet worden.

Groet

Albert

Duin1

Hallo,

Nadat je AWC hebt gedraaid, kun je voor de zekerheid ook nog even in het register kijken of ALLE instellingen van het bedoelde programma van je zus inderdaad op ALLE plaatsen uit het register zijn verwijderd.

Klik op Start> Uitvoeren> Typ regedit> Je ziet nu li. alle registersleutels staan(HK..)>
Klik boven op Bewerken> Zoeken> typ in de regel de naam van het programma(hetgeen je zus gebruikt heeft)> Klik op Zoeken> Het register wordt nu doorzocht op de naam> Komt er een melding dat de naam toch nog ergens is gevonden> Klik dan, als het een gele map is en li. in de kolom staat, met de rechtermuisknop op die map en kies verwijderen> Geeft de Zoekopdracht aan dat er re. in het veld een vermelding staat welke verwijst naar het gezochte programma> Klik dan weer met met de ReMuisKnop op de regel en kies weer voor Verwijderen.
Klik weer op Bewerken> Zoeken> Klik nu op volgende Zoeken> herhaal dit totdat er een melding komt dat Alles doorzocht is en er geen resultaten meer zijn.
Nu is her register dus verlost van ALLE progr. verwijzingen en instellingen.

Groet,

Albert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan