systeemherstel werkt niet meer , virus ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanakaris

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2006
ik heb herstelpunten genoeg , maar als ik naar eentje wil teruggaan , krijg ik de melding:systeemherstel niet voltooid.Ook kan niet in save mode rebooten...
Virusscan gedaan, enkel wat spyware verwijderd.Wat nu ?
Ook mijn inkomende mail werkt niet meer via Gmail...

Waarom kan je niet in Save Mode komen?
Wat doe je dan of juist niet?
En wat gaat er fout met Gmail?

F8 doet het gewoon niet om in safe mode te komen
Gmail via Outlook Express6 :

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'george.kanakaris@gmail.com', Server: 'pop.gmail.com', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Ja, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

Start en dan uitvoeren en daar msconfig intypen en naar tabblad boot.ini gaan en dan vinkje zetten bij safeboot.

Poorten bij Gmail zijn 465 en 995 en bij beide een vinkje zetten. Dus niet 110 zoals bij jou.

gmail werkt weer , bedankt.Maar hoe kan zoiets veranderen ?
Heeft dit niets te maken met het feit dat systeemherstel het niet doet ?

Heeft niks met elkaar te maken maar systeemherstel doet het waarschijnlijk wel in safe mode als je het doet zoals ik het zei.

opnieuw wil gmail niet werken :bij verzenden deze melding :

Er is een onbekende fout opgetreden. Onderwerp 'Re: Jpio~~ Vine Open:, Account: 'george.kanakaris@gmail.com', Server: 'smtp.gmail.com', Protocol: SMTP, Poort: 465, Beveiligd(SSL): Ja, Foutnummer: 0x800CCC0B

Laatst bewerkt:
aangevinkt en werkt weer normaal.Ik heb ook een emailadres van mijn provider : hier echter werkt de mail NIET als de poortnummers WEL aangevinkt zijn , hoe kan dat ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan