Systeemherstel werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Ik heb eerst ff gegoogled, maar daar staat zo een lijst.....
Een paar weekjes geleden, bemerkte ik al, dat systeemherstel niet meer werkt.
Er staan wel vetgedrukte data, en dan klik ik die aan. Dan gaat het proces beginnen, maar hij vermeld na verloop van tijd, dat er niks is veranderd in het systeem.
Vreemd. Dus ik heb zelf een herstelpunt aangemaakt, maar dat doet het ook niet.
Het staat er wel. Vreemd toch?? Kan het wat te maken hebben met een virus of i.d.??

Hmm, probeer is tune up 2009 de trail en dan geheugen ruimte winnen en dan wachten
en dan de eerste aan klikken
en dan eerst je herstel punten verwijderen
dan nieuwe aan maken en dan nog is proberen als het niet werkt wil ik het graag weten
Gr. Erwin

Ik heb het gedaan, ik moest eerst wat problemen oplossen, die stonden bij health. Er stonden er 6, waarvan ik er 3 heb opgelost. :confused: Tja, ik ben nog niet vertrouwd met het progje: helemaal nieuw voor mij. Maaaaarrrrrrrrr...waar het om gaat ....het werkt, systeemherstel !!!
Ik snap er niks van, maar het is natuurlijk top!! Erwin, je bent geweldig zeg.
Daar ben ik echt blij mee. Hartstikke bedankt. ;)

Aangezien ik nou toch hier ben tussen de mensen met de kennis van dit progje, kan ik ook nog wat vragen.Toch?? Want Ronald, jij vind het een heerlijke software.:)
Maar , wat het progje aan het begin allemaal voorstelt, kan ik dat rustig doen, zonder in de problemen te komen?? Er is n.l. ook een melding over het toetsenbord, :shocked: snap het ff niet. In het Nederlands zou toch gemakkelijker zijn. Is dat er ook??
Ik ben eerder al eens vaker in de problemen gekomen, met "opruimen".
Dus ben toch wel een btje huiverig.

Oeps.....niet gezien, de link voor het nl. Ik heb hem gegoogled meteen na de posting. Toen ik vermeldde, dat ik het ging proberen kwam daarna de link pas, dus niet gezien.:confused:
Kan gebeuren, hè. Niet erg. Heb hem nou in het engels, maar die technische woorden, hè...
Het lukt wel, of mss ga ik de nl er nog op zetten. Bedankt allemaal. :thumb: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan