Systeemherstel werkt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

purplegixxer

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2002
Het probleem is het volgende: systeemherstel staat aan maar als ik het wil gebruiken krijg ik een foutmelding! er is een fout opgetreden in rstrui.exe? mijn pc geeft de laatste tijd meer van deze meldingen bij b.v. het installeren van programma's.

Er is geen virus aanwezig op de pc (gescand met Norton), hoe krijg ik deze ellende weer werkend?

Ik gebruik de XP home versie.

Wie o wie kan mij helpen met deze ellende?

Groeten

Hallo Hendricus, ik kan de performance tab nergens vinden kijk ik verkeerd of werkt de geboden work around niet bij XP home?

Groeten

Die optie zit bij XP onder eigenschappen van deze computer\systeemherstel en dan een vinkje plaatsen bij "systeemherstel op alle stations uitschakelen". Start PC daarna opnieuw op.

Groetjes,
Bennie

Hallo Bennie, oke dit heb ik aangevinkt en opnieuw opnieuw opgestart nu kan ik het vinkje weer weghalen mag ik aannemen! en is het probleem dan opgelost?

Alvast bedankt allen
ps: geen spyware aangetroffen.

Groeten

Ja, je moet het vinkje weer terugplaatsen. Op papier zou het daarmee opgelost moeten zijn:D Ik zou zeggen, probeer om daarna handmatig een nieuw herstelpunt aan te maken. Anders zoeken we weer verder:)

Groetjes,
Bennie

Wel Bennie helaas heeft het pc'tje nog steeds de zelfde kuuren! dus ik denk dat het toch een ander probleem is.

Programmatjes wil hij ook niet installeren?

Heb je nog suggesties?

Groeten

maybe formatten of misschien weet iemand nog wat ander
ik denk dat je ut beste kunt formateren dan heb je een mooi schone windows
en heb je ook geen last meer van fouten

mvg coen

Geplaatst door purplegixxer
Wel Bennie helaas heeft het pc'tje nog steeds de zelfde kuuren! dus ik denk dat het toch een ander probleem is.

Programmatjes wil hij ook niet installeren?

Heb je nog suggesties?

Groeten

Kan je de details van die foutmeldingen uit het logboek plaatsen?

Groetjes,
Bennie

Hallo Bennie, ik ben reeds begonnen met formatteren en ik wacht nu ff op een cd rommetje van de fabrikant (image) dus het gaat goed komen hoop ik.

In ieder geval bedankt voor de hulp.

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan