Systeemherstel werkt niet....

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiltin

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Door een domme fout heb ik mijn account verwijderd en als ik een systeemherstel wil doen, gebeurt dat niet. Er wordt geen systeemherstel gedaan. Hoe kan ik een verwijderde account terugzetten? Of kan dat helemaal niet?
Inmiddels heb ik geprobeerd om in de veilige modus systeemherstel te doen, maar als ik de veilige modus opstart, krijg ik heel veel snelle tekens en dan een zwart scherm met een streepje rechtsbovenin! Daar kan ik dus niets mee. Wat moet ik nou?
Al mijn mailinstellingen enz. zijn weg. Help me.

Laatst bewerkt:
Probeer ff duidelijk te maken om wat voor een account het gaat aub! (mailprog, besturingssys, etc)

Laptop Acer 5602:
Productbeschrijving Acer Aspire 5602WLMi - Core Duo T2300E 1.66 GHz - 15.4" TFT
Afmetingen (BxDxH) 36.4 cm x 27.5 cm x 3.6 cm
Gewicht 3 kg
Platformtechnologie Intel Centrino Duo
Systeemtype Notebook
Ingebouwde apparaten Draadloze LAN-antenne
Processor Intel Core Duo T2300E / 1.66 GHz ( Dual-Core )
Cachegeheugen 2 MB - L2 Cache
RAM 1 GB (geïnstalleerd) / 4 GB (max.) - DDR II SDRAM ( 2 x 512 MB )
Kaartlezer 6 in 1
Harde schijf 80 GB - 5400 tpm
Optische opslag DVD±RW (+R dubbellaags) / DVD-RAM - geïntegreerd
Display 15.4" TFT actieve matrix 1280 x 800 ( WXGA ) - 24-bit (16,7 miljoen kleuren)
Graphics controller Intel GMA 950
Audio Output Geluidskaart
Telecom Fax/modem - 56 Kbps
Netwerk Netwerkadapter - Ethernet, Fast Ethernet, IEEE 802.11b, IEEE 802.11a, IEEE 802.11g
Draadloos NIC Intel PRO/Wireless 3945ABG
Notebook Camera Geïntegreerd - 1,3 Megapixel - CMOS
Input Device Toetsenbord, touchpad, 4-weg bladerknop
Stroom 120/230 V wisselstroom ( 50/60 Hz )
Batterij Lithiumion
Looptijd (maximaal) 3 uur/uren
Besturingssysteem Microsoft Windows XP Home Edition

Je zal alles opnieuw moeten invoeren.
Een eenmaal verwijderd account kan niet automatisch worden teruggezet.
Heb je je gegevens niet meer dan?

Ja, ik heb alles nog in de verkenner gevonden en ga het proberen in te voeren in de bestaande account.

Als je bij het verwijderen van het account hebt aangegeven dat de gegevens van het account wél gewoon mogen blijven staan, dan kun je de mail weer importeren in een nieuw te maken account (de map van de verwijderde gebruiker terugvinden onder C:\Documents and Settings).

Heb je aangegeven dat de gegevens wél verwijderd mochten worden, dan moet je met undelete-tools aan de slag om te kijken of er nog wat te redden valt. Ik laat het aan andere forumleden over om je daar advies in te geven.

Tijs.

Bedankt allemaal.
Het gekke was dat ik de account verwijderd heb via "control userpasswords2" en niet de mogelijkheid heb gekregen om iets te bewaren of te verwijderen. Gelukkig zijn al mijn mailinstellingen en mail en al mijn documenten er nog.
Heb alles weer verplaatst naar de andere account en het werkt allemaal weer.
Toch vind ik het gek dat ik geen systeemherstel kan doen. Er waren voldoende herstelpunten.
Inmiddels zijn al die herstelpunten ook weer weg. Rara!
:confused:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan