systeemherstel werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rajer

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
Berichten
6
Bij mij werkt systeemherstel niet naar behoren. Wanneer ik het opstart (en gebruik maken van een herstelpunt van een eerdere datum) geeft ie de volgende melding weer:
"het systeem is niet hersteld naar (datum), er zijn geen wijzigingen aangebracht". Voor andere datum hetzelfde verhaal.
En dat terwijl er zeker wijzigingen hebben plaatsgevonden (ook installaties hardware e.d.!)

Ik wil niet dat die herstelpunten verloren gaan, want ik moet perse gebruikmaken van systeemherstel.
Wie kan mij helpen?
 
Er zitten resriticies op systeemherstel, de vrije ruimte op een schijf, waar systeemherstel gebruikt wordt, is de grootste oorzaak, maakt niet uit, welke, maar dan werkt systeemherstel niet meer.

Overigens is systeemherstel voor de systeemschijf van belang, op die andere doet hij toch niet veel.

Maar helaas zul je alles goed moeten zetten, en een nieuwe aan moeten maken, ben bang, dat ook na het kontroleren en aanpasen van die ruites, het niet meer zal werken.

Overigens staan de herstelpunten, gewoon er nog op, bij mapopties, alles zo zetten dat je overal bij kan, eenvoudig delen uitvinken, eigenaar worden van de map system volume information, en daar de snapshot map openen, daar staan de bestanden van het register.

Hier heb ik er een tutorial over gemaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan