systeemherstel werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

luden

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2001
Berichten
613
Mijn systeemherstel werkt niet meer naar behoren. Als ik een systeemherstel doe herstart hij wel, maar zegt dan dat hij het herstelpunt niet kan terugplaatsen en dat er geen veranderingen gebeurd zijn , iemand een idee??
 
Ik weet niet hoe dit te repareren,maar wel hoe je systeemherstel opnieuw kunt installeren.

Start->Uitvoeren->type hier c:\windows\inf ->OK
Zoek het bestand sr.inf en klik met rechts.
Klik met links op installeren.
Volg verder de aanwijzingen die komen...

LET OP! Je bent na herinstallatie wel alle eerder gemaakte herstelpunten kwijt.

Je kunt even in de map
C:\System Volume Information\_restore{xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx}

kijken of er wel restorepunten zijn aangemaakt.

Zoja en het is echt heel belangrijk,dan is het met veel moeite misschien mogelijk,om handmatig een herstelpunt terug te zetten.

Zie de uitleg van Lange Pier.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=250458

Greetz
 
Laatst bewerkt:
Fantastisch, tis gelukt met systeemherstel terug te installeren.
MERCI!
 
Welcome :cool:

Maar toch even een vraagje,was het onderstaande voldoende en had je toen evengoed de oude herstelpunten nog?

Start->Uitvoeren->type hier c:\windows\inf ->OK
Zoek het bestand sr.inf en klik met rechts.
Klik met links op installeren.
Volg verder de aanwijzingen die komen...

Of zijn nu de oude herstelpunten weg,maar kun je wel nieuwe aanmaken.

Greetz
 
Heb idd sr.inf geinstalleerd. Heb de windows-cd erin geplaatst die hij nodig had om de juiste bestanden te vinden. Dat duurde een paar seconden en dan werd er gevraagd om te herstarten.
Oude herstelpunten waren natuurlijk verdwenen, maar het eerste nieuwe herstelpunt dat er stond kon ik terug gebruiken. Voordien kreeg ik altijd de melding dat systeemherstel mislukt was. Had ook al eens een keer systeemherstel af en terug op gezet. Dan waren ook alle oude punten weg en kon ik het nieuwe dat er stond oon niet gebruiken (zelfde melding als hierboven)
Nu lukt dat echter wel!
groetjes
 
Dank voor je terugmelding luden,het is mij nu helemaal duidelijk :thumb:

Greetz
 
Ik heb te vroeg victore gekraaid.
systeemherstel is terug stuk en de oplossing van daarstraks werkt niet. Blijkbaar was het een toevalstreffer.
Iemand nog oplossingen?
groetjes
 
heb ik ook al geprobeerd. Heel af en toe lukt het wel, maar meestal zegt hij systeemherstel mislukt.
 
Sorry luke,ik heb geen opties meer,behalve een herinstallatie :(

Greetz
 
Ik ben wat in het Engels beginnen googelen en heb het gevonden!!
Kijk hier maar eens:
http://bertk.mvps.org/html/symantecdoc1.html
Ik heb Norton internet security 2007 en daar zat inderdaad het probleem. Door tijdelijk de productbescherming uit te schakelen kan je systeemherstel doen.
Kan misschien heel handig zijn voor ander mensen met systeemherstelproblemen, want veel vind je niet over deze oplossing.
Iedereen bedankt om te helpen zoekn.
groetjes
 
Verrassend en goed dat je het even laat weten :thumb:

Als ik het goed begrijp,staat Norton internet security 2007 kennelijk wel toe,dat er autom. herstelpunten worden aangemaakt als je b.v. een programma installeerd?
 
ja, er worden zonder problemen herstelpunten gemaakt, maar als je er ééntje wil terugzetten krijg je problemen en moet je tijdelijk de productbescherming uitzetten tot na de systeemherstel.
Ik kan me voorstellen dat er toch wel een aanzienlijk aantal mensen met dit probleem zitten.
groetjes
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan