Systeemherstel werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pimma

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2008
Hallo,

Ik heb het volgende probleem: Ik wilde mijn pc terug zetten naar eergisteren met systeemherstel maar systeemherstel opende niet. Ik krijg deze foutmelding:
"De computer kan niet worden beveiligd met Systeemherstel. Start de computer opnieuw op en voer Systeemherstl vervolgens opnieuw uit."

Ik heb dit gedaan maar nogsteeds krijg ik de zelfde foutmelding. Voor zover ik weet komt deze foutmelding sinds ik Windows Live Messenger heb geupdate naar de nieuwste Beta versie. Het verwijderen van dit programma lukt ook niet. Als ik bij "Software" bij het programma "Windows Live Beta (alle programma's)" op "Wijzigen/Verwijderen" klik gebreurt er ook niets.
Ik weet het niet zeker maar misschien heeft dit er verband mee.

Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Alvast bedankt,

Pim

Staat systeemherstel wel ingeschakeld?
Probeer in de veilige modus live beta eens te verwijderen.

Inderdaad, probeer in veilige modus een systeemherstel uit te voeren ( opstarten in veilige modus doe je door F8 in te houden tijdens het opstarten ). Zodra je bij Windows komt, vraagt je computer of je een systeemherstel wilt uitvoeren, klik op ja en kijk of die het dan wel doet!

Succes,
Miquell

Bedankt voor de snelle reacties.

Het in veilige modus komen is ook een probleem.. Ik kom wel in het scherm met de keuze naar Veilige Modus. Maar dan werkt mijn toetsenbord opeens niet.. Ik heb dan al wel op f8 gedrukt, dus daarvoor doet die het wel gewoon. Ik heb dit met een USB-Toetsenbord geprobeerd en met een toetsenbord met een paarse stekker.

Groeten,
Pim

Nog een ander toetsenbord zien op te scharrelen, dat moet gewoon werken.

Bedankt

Bedankt met alle hulp die jullie me hebben gegeven..

Op een begevenmoment kon ik windows niet meer in.. Ook niet in veilige modus. Krijg een blauw error scherm met de stop code: 0x0000007B

Nu staat mijn pc bij de winkel waar hij wordt gerepareerd.

Toch bedankt voor alle hulp!

Pim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan