Marieken1975
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 aug 2013
Ik heb veel met foto's gewerkt en mijn Silverlight crashte toen telkens weer. Op een keer crashte Silverlight weer en bleef de laptop erin hangen. Ik heb de webpagina waarop ik werkte afgesloten gekregen met veel geduld, maar het afsluiten van de laptop lukte niet meer. Ik klikte telkens op ""afsluiten", maar er gebeurde niets. Na een half uurtje afwachten heb ik de batterij er dan maar uitgehaald om de laptop af te sluiten. Echter toen ik de laptop terug opstartte, werkte dit niet meer. Ik kreeg een scherm dat Windows 7 niet geladen kon worden en de opties "normaal starten" en "problemen verhelpen". Als ik koos voor normaal starten, kwam het Packard Bell scherm en daarna het Windows scherm, maar dat bleef hangen op het gekleurde kadertje. Na vijf minuten sprong het telkens een seconde op een blauw scherm en dan weer op het zwarte scherm waarbij ik weer dezelfde keuze moest maken. Dan bij de keuze problemen oplossen, raakte de laptop zelfs niet zo ver. Het Windows schermpje met de gekleurde vierkant kwam er niet, enkel een zwart scherm dat uren bleef staan tot ik weer de batterij eruit haalde. Deze cirkel kon ik doorbreken door op het PB scherm de F toetsen te gebruiken om bij systeemherstel uit te komen. Daar had ik keuze tussen alles wissen en terug naar fabrieksinstellingen of trachten zoveel mogelijk te redden. Ik heb meteen gekozen voor alles wissen en van de vijf stappen die daarbij horen staat de laptop nu vast in stap vier "herstelvoortgang". Vijf zou zijn Voltooid, maar zover raken we niet. Deze "herstelvoortgang" met "een ogenblik geduld" staat nu al meer dan 24u op mijn scherm. Het balkje onder "een ogenblik geduld" gaat wel nog steeds van 2 naar 6 bolletjes, dus er is wel iets beweging op het scherm. Kan dit echt meer dan een dag duren? Moet ik nog een paar dagen wachten?
Bedankt
Marieken
Bedankt
Marieken