Precies Tijs. Ik zou ook het veilige gevoel willen hebben, nu door Acronis gegeven, van gelukkig heb ik Systeem herstel aanstaan. maar meer aan virus preventie doen dan zoals ik die nu heb, zou pathologisch zijn. Bij gebruik moet overigens virus preventie en gerelateerde installs uitgeschakeld worden. je krijgt ook geen adequate feedback over de oorzakelijke factoren. Je weet ook niet of de gereserveerde schijfruimte voldoende is. Er worden herstelpunten genoeg, teveel<?> aangemaakt (o.a. na revo uninstaller pro <? oorzaak?> ) met de illusie als de een het niet doet dan maar de andere, vergeet het maar. Systeem herstel heb je niet al te vaak nodig, maar het moet natuurlijk wel werken en al zeker op een goed beveiligd systeem. Ik tast volledig in het duister wat betreft de oorzaak. En persoonlijk zou ik zo'n beveiliger, indien van vlees en bloed allang ontslagen hebben. Dat dit nog zo'n onbetrouwbaar en gammel product lijkt te zijn na al die jaren is wel teleurstellend en kan bijna niet waar zijn. Maar tot nu toe geen definitieve oplossing hiervoor gevonden of gekregen mocht het al alleen maar mijn probleem zijn, maar ik denk nog steeds dat het een van de structurele ellendes van Windows is. ( in mijn geval dus Win Pro 8.1)?