systeemherstel wil niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is namelijk wel leuk, dat als je voor iemand het www loopt af te zoeken voor een oplossing, dat er dan op zijn minst gereageerd wordt op je antwoord.

Probeer dit eens. Ik heb even de registersleutels geëxporteerd vanuit mijn register. Je kan hier downloaden : http://rapidshare.de/files/17096092/Systeemherstel.zip.html
Al wat je moet doen is eerst het bestand unzippen. Dan telkens dubbelklikken op de .reg bestanden en wanneer windows om bevestiging vraagt moet je bevestigen met ja.Dan herstart je je pc.

Laatst bewerkt:
Hopelijk werkt het. Ik heb nl de sleutels geëxporteerd waarvan je zei dat je deze niet kon vinden. Wil je ook even zeggen wanneer je het gedownload hebt. Zodat ik de link weer kan verwijderen. Dat is graag gedaan hoor. Moest het nu nog niet werken zou ik het niet meer weten. Buiten dat zou je al de rest vd gegeven oplossingen nog eens kunnen uitvoeren behalve dat van de registersleutels.

Nielsvds zei:
Hopelijk werkt het. Ik heb nl de sleutels geëxporteerd waarvan je zei dat je deze niet kon vinden. Wil je ook even zeggen wanneer je het gedownload hebt. Zodat ik de link weer kan verwijderen. Dat is graag gedaan hoor. Moest het nu nog niet werken zou ik het niet meer weten. Buiten dat zou je al de rest vd gegeven oplossingen nog eens kunnen uitvoeren behalve dat van de registersleutels.

ben er nu mee bezig, maar waar moet ik hem zetten , in een nieuwe map op bureaublad,ik heb nl. geprobeerd dat te doen maar het lukt me niet

groetjes

Eerst moet je gewoon de zipfile openen met bv winzip.(waar je het uitpakt speelt eigenlijk geen ral) Dan zie je 6 bestanden. Je moet telkens op het bestand dubbelklikken. Normaal voegt windows het dan toe aan het register. Je kan alsvolgt proberen typ bij uitvoeren regedit druk op enter. Kies voor bestand,importeren selecteer dan telkens het bestand apart en kies telkens voor openen.

Nielsvds zei:
Eerst moet je gewoon de zipfile openen met bv winzip.(waar je het uitpakt speelt eigenlijk geen ral) Dan zie je 6 bestanden. Je moet telkens op het bestand dubbelklikken. Normaal voegt windows het dan toe aan het register. Je kan alsvolgt proberen typ bij uitvoeren regedit druk op enter. Kies voor bestand,importeren selecteer dan telkens het bestand apart en kies telkens voor openen.

oke ga het weer proberen te uploaden die bestand

groetjes

volgens mij verknal ik het helemaal, kan hem niet uploaden,lukt me niet
als ik wil uploaden, moet ik bladeren klikken, en als ik op het bureaublad wil zetten lukt het niet.
weet niet wat ik moet doen.

groetjes

Laatst bewerkt:
toledos zei:
oke ga het weer proberen te uploaden die bestand

groetjes

volgens mij verknal ik het helemaal, kan hem niet uploaden,lukt me niet
als ik wil uploaden, moet ik bladeren klikken, en als ik op het bureaublad wil zetten lukt het niet.
weet niet wat ik moet doen.

groetjes

wat doe ik verkeerd ?

toledos zei:
wat doe ik verkeerd ?

IK denk dat ik maar mijn backup maar op zet, jullie doen zoveel moeite om mij te helpen, en het lukt maar niet, misschien doe ik wat verkeerd of er zijn nog meer andere dingen op mijn PC niet goed. Dat alles wat jullie voor mij doen niet wil lukken,

echt ik ben jullie heel dankbaar, wat jullie voor mij doen:thumb:

wat denk je , zal ik dat maar doen, backup terugzetten:confused:

groetjes

Ik zal stap voor stap uitleggen.
Eerst moet je het bestand downloaden van de link die ik je gaf.
Klik met je rechtermuisknop op het zip bestand en kies voor extract here of extract in folder. Je moet wel eerst bv winzip of winrar hebben. Winrar kan je hier downloaden : http://stats.motherserver.com/dlcount.php?id=winrar&url=http://www.rarlab.com/rar/wrar350nl.exe
Dan moet je gewoon er met je rechtermuisknop op drukken en kiezen voor uitpakken in Systeemherstel.
Bij extract here pakt hij 6 bestanden uit. Daarmoet je op dubbelklikken, vervolgens krijg je een melding van windows weet u zeker .... bevestig met ja. Zo zou het moeten lukken.
Hopelijk is het nu wat duidelijker.

Nielsvds zei:
Ik zal stap voor stap uitleggen.
Eerst moet je het bestand downloaden van de link die ik je gaf.
Klik met je rechtermuisknop op het zip bestand en kies voor extract here of extract in folder. Je moet wel eerst bv winzip of winrar hebben. Winrar kan je hier downloaden : http://stats.motherserver.com/dlcount.php?id=winrar&url=http://www.rarlab.com/rar/wrar350nl.exe
Dan moet je gewoon er met je rechtermuisknop op drukken en kiezen voor uitpakken in Systeemherstel.
Bij extract here pakt hij 6 bestanden uit. Daarmoet je op dubbelklikken, vervolgens krijg je een melding van windows weet u zeker .... bevestig met ja. Zo zou het moeten lukken.
Hopelijk is het nu wat duidelijker.

hoi,

het is eindelijk gelukt om te downloaden, ik klikte de verkeerde optie,
moest FREE doen, maar ik deed elke keer PREMIUM.

1 register wil niet importeren:Kan CLBVersion.reg niet importeren:niet alle gegevens zijn
naar het register geschreven.Sommige sleutels worden gebruikt door het systeem of door
andere processen.

dezez wil niet:(

bedankt groetjes:)

Als ik nu op systeemherstel klik dan gaat ie wel open , en dan kan ik kiezen wat ik wil doen

Laatst bewerkt:
Sorry dat ik vergeten was te zeggen dat je op free moest drukken. :o Vreemd bij mij kan ik het bestand dat bij jouw problemen geeft toevoegen. Probeer eens een herstelpunt te laden om te zien of systeemherstel werkt. Graag gedaan hoor.

Nielsvds zei:
Sorry dat ik vergeten was te zeggen dat je op free moest drukken. :o Vreemd bij mij kan ik het bestand dat bij jouw problemen geeft toevoegen. Probeer eens een herstelpunt te laden om te zien of systeemherstel werkt. Graag gedaan hoor.

geef niet hoor:D , je heb me zo goed geholpen,mijn webradio deed het nl. ook niet ,
en nu doet ie het wel:thumb: echt top,

ik heb maar 1 herstelpunt staan en dat is die van vandaag, een andere is er niet :(
wat moet ik nu doen dan ?

groetjes

Die anderen zijn hoogtswaarschijnlijk verwijdert vrees ik. Want je kan nl enkel maar diegene openen die oplichten op de kalender. Moest ik nog iets vinden dan post ik het hier.

Nielsvds zei:
Die anderen zijn hoogtswaarschijnlijk verwijdert vrees ik. Want je kan nl enkel maar diegene openen die oplichten op de kalender. Moest ik nog iets vinden dan post ik het hier.

Is goed:thumb: ik hoor het wel:thumb:

Bedankt voor alles en vooral dat je zoveel geduld had met mij:thumb:

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan