Systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Berichten
5.159
Hallo, ik heb een vraagje met betrekking tot het systeemherstel in ME
Normaal kan je daar via Bureauaccessoires/Systeemwerkset/Systeemherstel komen...
maar wat als je hele mapje bureauaccessoires niet in je programma lijst is te vinden... hoe kom je dan bij systeemherstel... iemand enig idee???
 
In XP is de link naar systeemherstel %SystemRoot%\System32\restore\rstrui.exe.

Kopieer bovenstaande eens in een Uitvoeren-venster en kijk of 't lukt.
 
Is me uiteindelijk gelukt heb het bestand rstrui.exe gevonde en dat was het systeemherstel... maar er waren helaas geen systeem herstelpunten gemaakt...

toch bedankt Steve...:thumb:
 
Heb je je bureauaccessoires wel geïnstalleerd via Windows Setup?
 
:thumb: He goede tip daar heb ik nog niet naar gekeken ga ik zo ff doen......
 
Die stond dus al geinstalleerd... alleen ik heb geen mapje bureauaccesoires in mijn programma lijst staan... het is helemaal een puinhoop op die pc nu kan in internet explorer ook niet vinden.....
Pc van mijn zoon....en moeders mag de rommel opruimen:evil:
dus wie nog tips heeft... zijn van harte welkom.....
format C kan altijd nog....
 
Is al opgelost? Systeemherstel geeft soms wat problemtjes bij ME.
Format C is niet nodig. Je kan eerst ook nog ME opnieuw eroverheen doen (gaat niets verloren).
Gebruik je op dat PC ook NAV?
Als niet opgelost laat het nog weten, misschien heb ik nog wat tips.
Grtz
Falco
 
Was nog niet opgelost, maar ik heb ondertussen een ander pc neergezet, en die vorige ga ik helemaal leeg halen, ik zag geen andere oplossing....:confused: iedereen bedankt voor de antwoorden.:thumb:
 
Backup

Hoi,

Maak als je alles hebt geinstalleerd,een backup met drive Image 2002.en die leg je mooi weg.Als je dan problemen hebt zet je het binnen de korste keren terug.

En ben je dan toch iets kwijt kijk dan bij start zoeken, bestanden.en je vind het bijna altijd terug.

En bij Win ME altijd even windows updaten anders kun je geen systeemherstel doen.

Groet Indiaan.
 
met update werkt systeem herstel bij veel mensen ook niet.dat blijft een gebrekje van ME
 
Volgens Microsoft moet je de file: wininit.ini veranderen (hernoemen) in wininit.xxx.
Maar..het systeemherstel werkt ook niet meer goed na het instaleren van IE6 en/of Windows Media Player 9.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan