systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

ebihara

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2001
Ik gebruik xp home. Wil systeemherstel doen, maar dat lukt niet. Hier de tip gelezen via veilige modus, maar ook dat lukt niet. Het scherm van systeelherstel komt soms wel tev voorschijn, maar dan helemaal wit.
Wat kan ik nog verder doen
bedankt. Neven informatie: ik kan ook niet meer inloggen bij telebankieren en mijn postbank

Met wit scherm bedoel je dat er niets aan te klikken valt, ook niet de "instellingen" van systeemherstel ?

(Je zou bijna denken dat je door een akelig virus te grazen bent genomen.............)

Kijk eens of je deze op Automaat hebt staan:
System Restore Service

Ga naar Configuratiescherm > Systeembeheer > Services > dubbelklik vervolgens op System Restore Service. Kijk dan vervolgens of deze op automaat staat bij Opstarttype?

Is niet te hopen dat Pasja gelijk heeft !.
Lei: het ging goed tot services. Bij het klikken op services geeft het aan "er is een fout opgetreden in de script van deze pagina, doorgaan ja nee. Bij het klikken op ja, krijg ik een wat vreemde scherm links, helemaal wit en rechts een rijtje met oa restore etc. Deze staat inderdaad op automatisch.
Volgens mij kan ik beter formatteren, wat vind je ervan
bedankt

da's altijd de ultieme oplossing, de sport is vaak om het probleem op te lossen.

Je hebt we; gelijk Pasja, maar hoe los ik het op.
Krijg soms een melding, want ik kan bijv niet inloggen op mijn postbank, dat java niet enable is. Maar deze staat we aangevinkt.
Graag je suggesties

Eerlijk antwoord ?

Ik sta bij dit probleem inmiddels met de b*k vol tanden............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan