systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjcmmol

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Beste helper,

In het "blad" Systeemherstel staat een kalender, die nu uiteraard op September staat. Bovenin links op de kalender staat een knopje om terug te kunnen klikken naar een eerdere maand. Die knop werkt niet.
Is er iemand die er mij bij kan helpen om wel terug te kunnen kijken in augustus of eerdere maanden?

Met dank

Dan zijn er geen herstelpunten meer aanwezig van de vorige maand(en).
Herstelpunten worden van tijd tot tijd opgeruimt.

dan heb je gewoon in die tijd geen herstelpunten.
pas systeemherstel ingeschakeld of geformateerd of de map met herstelpunten geleegd?
bij mij heb ik ook niks van augustus want ik had die herstelpunten gewist.

Ik moet zeggen dat het oogt alsof windows dit zelf doet, geen enkele pc die ik zie heeft herstel punten van de vorige maand namelijk.

Geplaatst door jjw
Ik moet zeggen dat het oogt alsof windows dit zelf doet, geen enkele pc die ik zie heeft herstel punten van de vorige maand namelijk.
Dit heeft te maken met de ruimte die je voor systeemherstel beschikbaar hebt.
Hoe kleiner hoe sneller oude herstelpunten verwijderd worden.

jjw
dan moet ik je tegenspreken want ik heb bij iemand de map system volume information leeggemaakt en daar stond 6 gig in en die kon een flink eind terug,een paar maanden.

Laatst bewerkt:
Crash, waar stel je die ruimte in dan als ik vragen mag?
Die optie ben ik nog niet tegengekomen.

jjw,

start > bureau accesores > systeemwerkset > systeemherstel > tabblad systeemhersstel > instellingen

het maximale is 12% van de partitie,van welke je de herstel punten wil gebruiken.

groetjes speedtouch

dank voor de informatie

Hallo,

Ik heb de verschillende reacties gelezen, en heb tenslotte naar de ruimte voor systeemherstel gekeken. Deze staat op de maximale grootte (12%).
Ik moet er dus vanuit gaan dat er geen plaats meer is voor augustus en daarvoor, hoewel ik in augustus zelf nog een herstelpunt heb aangemaakt in verband met het eventuele misgaan van de installatie van SP2.
Ik denk dus dat ik hiermee maar tevreden moet zijn, tenzij er nog een oplossing wordt aangeboden.
\Ik wacht dus nog twee dagen met het V-teken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan