systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeschuit

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2004
Berichten
26
kan niet meer systeemherstel openen.

krijg de melding : helpctr.exe
toepassing niet gevonden
ook krijg ik bij het openen van b.v beveiligingsmap de melding:c:\windows\system32\rundll32.exe
toepassing niet gevonden

ik wordt er gestoord van
 
Virus en spywarescan al gedaan?!

Meestal de oorzaak van dit probleem!

Groeten en succes! :thumb:
 
kan mijn norton virusscan niet openen
krijg de melding . openen met
zou niet weten waarmee ik het programma moet openen.
als ik wat probeer werkt het niet
 
zo te horen is je pc er behoorlijk aan toe :confused:

Probeer een online scan, als dit wel lukt.
 
online scan loopt gelukkig ..
spyware scan lukt nog niet..
krijg regelmatig ook de medeling van norton:
virusbeveiliging is uitgeschakeld
 
heb geprobeerd ad-aware of spybot te downloaden maar krijg dan de volgende melding:
c: document and settings\ger\local settings\temporary internet files\content.IE5\Fg5VAEQP\spybotsd14(1)exe.

toepassing niet gevonden


volgens mij mis ik wat op mijn pc
 
heb geprobeerd ad-aware of spybot te downloaden maar krijg dan de volgende melding:
c: document and settings\ger\local settings\temporary internet files\content.IE5\Fg5VAEQP\spybotsd14(1)exe.

toepassing niet gevonden


volgens mij mis ik wat op mijn pc
 
volgens een online scanner ( panda) heb ik niks van virussen of spyware op mijn pc
 
lukt het wel je systeem in veilige modus op te starten?

zoja, probeer vanuit daar eens systeemherstel of norton te starten.

succes! :thumb:
 
heb gisteravond in veilige modus norton starten...
ad-aware heeft ook gescant en bij beide niks te vinden...
veel problemen zijn opgelost...
bij systeemherstel kan ik openen, en als ik een datum aanklik en klik op verdergaan gebeurt er niks.
grootste probleem of irritantste probleem is dat ik geen beveiliging heb ...
krijg steeds de melding
virusbeveiliging uitgeschakeld.
open uw norton-product om deze problemen op te lossen..
heb norton van mijn pc af gegooit en opnieuw geinstalleerd resultaat is dat ik deze melding blijf krijgen
 
Ik wil hier waarschuwen voor 'systeemherstel'. Nog niet zo lang geleden overkwam mij het volgende. Ik dacht dat een bepaald programma ineens van mijn PC verdwenen was (later bleek dat ik mij had vergist). Ik heb toen de helpdesk van mijn provider gebeld, antwoord: u kunt het beste een systeemherstel doen, dus via een paar muisklikken teruggaan naar een vorige datum toen alles op de PC nog in orde was. Maar toen ik dat had gedaan ben ik mij een hoedje geschrokken, want alle binnenkomende en uitgaande berichten uit het e-mail programma Outlook Express waren ineens verdwenen. Het programma was volledig leeg behalve het adresboek. Gelukkig kun je de laatste systeemherstel ook weer ongedaan maken, wat ik ook deed en toen was Outlook Express weer terug in zijn vorige gedaante.

Waarmee ik wil waarschuwen: sla vóórdat je een systeemherstel doet je berichten van Outlook Express eerst elders op om onaangename verrassingen te voorkomen. Mijn provider wist dit niet. Als je met een Office-programma op je PC werkt, kun je die berichten eerst exporteren naar Microsoft Outlook, een soort archief voor alle oude Outlook Express berichten. Dat blijft gewoon intact als je een systeemherstel doet.
 
systeemherstel werkt niet.
geef datum aan en klik op volgende en er gebeurt niks...
heb norton van mijn pc verwijderd , helpt ook niet.
krijg de volgende waarschuwing van symantec:
uw computer loopt risico op de volgende gebieden :
_ virusbeveiliging is uitgeschakeld ( wat niet zo is)

open uw norton=produkt om deze problemen op te lossen ( helpt niet van ellende maar eraf gegooit)

voorkom dubbele beveiligingswaarschuwingen door de waarschuwingen van mijn bestaande norton-product te gebruiken en overbodige waarschuwingen van windows security center uit te schakelen ( aanbevolen)

snap er niks van
 
probleem lijkt opgelost ...
symantec was de boosdoener .
na het lezen van meerdere problemen hier kwam ik bij
de oplossing terecht.
bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan