systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

marleen40

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2005
Mijn pc maak geen automatische controle herstel punten meer aan,en als ik iets geinstaleerd heb zie je dat ook niet meer in systeemherstel aan, ik doe ik dat iedere dag handmatig.
In mijn map Prefetch staat ook helemaal niets meer
Iemand enig idee hoe dat kan?:o

marleen

Windows reserveert standaard 12% van je partitie/schijf voor het opslaan van herstelpunten. Zit je map Restore soms vol?

huijb zei:
Windows reserveert standaard 12% van je partitie/schijf voor het opslaan van herstelpunten. Zit je map Restore soms vol?

Er staat wel een een hele hoop in, kan ik die gewoon legen dan

Laatst bewerkt:
Herstelpunten verwijderen doe je als volgt:

Start > Configuratiescherm > Systeem > tabblad Systeemherstel en vink de optie
"systeemherstel op alle stations uitschakelen" aan, klik op toepassen. Nu computer opnieuw opstarten en vink hierna de optie weer uit.

huijb zei:
Herstelpunten verwijderen doe je als volgt:

Start > Configuratiescherm > Systeem > tabblad Systeemherstel en vink de optie
"systeemherstel op alle stations uitschakelen" aan, klik op toepassen. Nu computer opnieuw opstarten en vink hierna de optie weer uit.

ow zo ja dat doe ik regelmatig............nee daar ligt het dus niet aan

Hoeveel mb is die map en hoe groot is je schijf, 12% is uit te rekenen. Weet je meteen of het daaraan ligt.

huijb zei:
Hoeveel mb is die map en hoe groot is je schijf, 12% is uit te rekenen. Weet je meteen of het daaraan ligt.

Mjin schijf is in 4ren verdeeld dus de c schijf zeg maar is 20 gb waarvan 7 gebruikt dus 12 gb over die map is 1.07 gb...:o

Laatst bewerkt:
marleen40 zei:
Mjin schijf is in 4ren verdeeld dus de c schijf zeg maar is 20 gb waarvan 7 gebruikt dus 12 gb over die map is 1.07 gb...:o
En die mag 2,4 mb zijn, tenminste als dat op 12% staat. Kijk nog eens bij systeemherstel waar het op ingesteld staat. Start > Configuratiescherm > Systeem > tabblad Systeemherstel en dan Instellingen. Kijk hier ook even.

huijb zei:
En die mag 2,4 mb zijn, tenminste als dat op 12% staat. Kijk nog eens bij systeemherstel waar het op ingesteld staat. Start > Configuratiescherm > Systeem > tabblad Systeemherstel en dan Instellingen. Kijk hier ook even.

Tis gelukt!!!!!!!!:thumb: Paar handelingen gedaan bij microsoft van die link die je me gaf .....maar goed hij doet het weer en dan nog een vraag over die map die in windows staat Prefetch daar staat ook helemaal niets meer in terwijl die altijd wel vol zat....maar die kan je ook uitzetten dat ie map leeg blijft anders slokt dat al je ruimte weer op zeg maar heb ik me laten vertellen weet je dat toevallig misschien dat ik hem weer aan kan zetten of zo:o

Ik weet niet meer waar maar heb ergens het volgende gelezen; "Een langzame computer (onder de500Mhz), kan beter die map aan blijven."

huijb zei:
Ik weet niet meer waar maar heb ergens het volgende gelezen; "Een langzame computer (onder de500Mhz), kan beter die map aan blijven."

ok nou ik suffel nog ff verder maar in ieder geval hartstikke bedankt voor het helpen van mij probleem........toppie:thumb:

marleen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan