systeemherstel

• Onderwerp starter Onderwerp starter hvi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hvi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2006
Hallo,
een van mijn huisgenoten heeft vermoedelijk per abuis systeemherstel aangezet na een computerfout. Daardoor is het systeem teruggegaan naar 2004 (alle latere systeemherstelpunten zijn weg! Ik kan wel alle oude programma's terug vinden, maar deze starten niet op. Kan iemand mij hiermee helpen. Ik hoorde van iemand dat mijn register terug is naar de stand van 2004 en daardoor de programma's niet meer vindt.
Hans

Dus alles opnieuw installeren? PC formatteren en windows XP opnieuw installeren. Kan geen installatie CD-rom meer vinden. Volgens mij was XP al vooringestalleerd. Kan dat. Ik heb wel het registratienummer

Laatst bewerkt:
In windows (in de verkenner) tref ik een zeer lange lijst aan van dit type (verwijderde?) bestanden: $MS13Uninstall_KB893803$. Kunnen dit de verwijderde bestanden zijn en kan ik deze verwijdering ongedaan maken

In windows (in de verkenner) tref ik een zeer lange lijst aan van dit type (verwijderde?) bestanden: $MS13Uninstall_KB893803$. Kunnen dit de verwijderde bestanden zijn en kan ik deze verwijdering ongedaan maken

Dat zijn Uninstall bestanden waar je niets meer mee kan doen

Je kunt een systeemherstel actie zélf ook ongedaan maken, door weer Systeemherstel op te starten, en te kiezen voor "De laatste herstelbewerking ongedaan maken".

Uit de helpfunctie van Systeemherstel:

Met de optie De laatste herstelbewerking ongedaan maken kunt u de laatste herstelbewerking ongedaan maken. De optie De laatste herstelbewerking ongedaan maken wordt weergegeven in de lijst als u onlangs een herstelbewerking hebt uitgevoerd. Met deze optie kunt u de meeste recente herstelbewerking ongedaan maken. Deze optie is alleen beschikbaar als u al een herstelbewerking hebt uitgevoerd.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan