systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

collielady

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Hallo ik heb 2 weken geleden mijn pc geformateerd en alles er weer opnieuw opgezet windows xp home staat al op deze pc.Nu is mijn vraag ik kan geen systeemherstel meer doen hoe moet ik dat voor elkaar krijgen zodat ik nu toch systeemherstel kan doen want ik heb het echt nodig .Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen want ik kom er niet meer uit.:confused: Collielady

Beetje meer info graag.
Wat lukt er dan niet?
Heb je geen herstelpunten of krijg je een foutmelding of staat systeemherstel niet aan?

Neem aan dat je weet dat na het formatteren je ook niets meer hebt aan systeemherstel? Athans, je kunt niets meer terugzetten van voor de formatting.

Of kun je systeem herstel gewoon niet vinden onder windows XP :o

Greets Danny

hallo als ik systeemherstel ga doen dan geeft hij na het opstarten weer aan dat hij geen systeemherstel heeft gedaan ,collielady
hij doet dus gen systeemherstel

Tja, je hebt ook pas geformateerd dus er zal niet veel te herstellen zijn.
Waarom wil je eigenlijk een herstel doen, heb je een probleem? Wellicht dat we je daar mee kunnen helpen.

Mijn pc stopt er soms opeens mee en dan krijg ik een melding dat het systeem is hersteld van een ernstige fout dan komt er een scherm en daar in staat bios upgrade maar dat durf ik niet:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan