systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

nanipe

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2006
Berichten
103
Hallo,

Ik heb zojuist een systeemherstel moeten uitvoeren. Nou vraag ik mij af of ik nu alle oude email en foto's e.d. kwijt ben, of kan ik die nog ergens vandaan toveren. Ps: ik heb geen backup gemaakt (lekker bijdehand he !!)
 
Mail etc. zul je allemaal behouden, alleen geinstalleerde programma's die in de tussentijd zijn geinstalleerd zullen niet meer aanwezig zijn.....


groet,


Remy
 
Mail etc. zul je allemaal behouden, alleen geinstalleerde programma's die in de tussentijd zijn geinstalleerd zullen niet meer aanwezig zijn.....


groet,


Remy

Ja, daar was ik ook van overtuigd, maar helaas alles is weg.
Het is gewoon de standaard config zoals die was toen ik de pc kocht.
 
Dan heb je geen systeemherstel gedaan maar met een recovery CD of partitie gewerkt en dan ben je alles kwijt maar daar wordt voor gewaarschuwd tijdens deze procedure!
 
Dan heb je geen systeemherstel gedaan maar met een recovery CD of partitie gewerkt en dan ben je alles kwijt maar daar wordt voor gewaarschuwd tijdens deze procedure!


Nee ik heb toch echt een herstel gedaan, met duidelijk de optie dat mijn bestaande files niet zouden worden verwijderd. Ik heb dan ook verder geen idee waar ik die files nu moet zoeken. Een recover-cd heb ik niet en ik zou nog niet eens weten hoe dat met die partitie werkt, dus..... Ik snap er effe niks meer van.
 
Heb je START>ALLE PROGRAMMA'S>BUREAU ACCECOIRES>SYTEEMWERKSET>SYSTEEMHERSTEL gedaan of iets anders?
 
Heb je START>ALLE PROGRAMMA'S>BUREAU ACCECOIRES>SYTEEMWERKSET>SYSTEEMHERSTEL gedaan of iets anders?

Nee, het ging namelijk al mis bij de opstart. Dus daar heb ik volgens het Packard Bell boekje gehandeld. F8 tijdens de opstart en daarna ging eigenlijk alles vanzelf. Ik dacht dat ik de goede optie had gebruikt en mijn bestanden dus gespaard zouden blijven. De optie vanaf START enz. daar kwam ik niet een bij. Zover startte die niet op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan