systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het spijt me maar ik weet er dan ook niet zo direct een oplossing voor :confused:
Ik hoop dat iemand anders je zal kunnen helpen...
maa Ik zoek wel nog wat voort wat je zou kunnen helpen :thumb:
---
er schiet me nog iets te binnen: heb je een thuisnetwerkje ofzo?

Laatst bewerkt:
Nee, ik heb enkel een rooter waar ik in verbinding wordt gebracht met het internet. Maar verder is er geen netwerk geïnstalleerd.

Als er je nog iets te binnen schiet dan mag je dat altijd laten weten, a.d.h.v een pm of op dit topic.

Zeer hartelijk bedankt voor al je hulp. :thumb: :) :D

Wat als je de pc nu eens een uurtje ofzo laat aanstaan?
Misschien is dit gewoon de melding omdat er automatisch een herstelpunt wordt aangemaakt :P
Voer het command anders ook eens in nadat je het automatisch aanmaken van een systeemherstelpunt hebt uitgeschakeld...

Ik heb net een systeemherstel punt aangemaakt en proberen te herladen, maar wanneer hij terug starte kreeg ik een foutmelding dat dit niet kon voltooien en dan gaf hij mij twee mogelijkheden 'sluiten' of opnieuw proberen.

Bestaat er nergens een software programma'tje om heel windows vista eens te controleren ofzo? dat zou handiger zijn, want op het moment kan ik geen systeempunt meer laden en dat is redelijk gevaarlijk :(

volgens mij is sfc/scannow om je windows eens volledig te checken maar aangezien dit niet werkt voor jou, jah... :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan